Megbízható versenygép
Szöveges ítélet
A "minőségi darab"-ban leírtak 100% igazak én is ezeket tapasztaltam, és 186 cm magasságom éppen elég hogy telitalpal leérjek normális futómű hangolásnál.
Elször is le kell szögezni hogy ez a HONDA hobbi, verseny endurozásra való. Ezt igazolja hogy felesleges dolog nincs rajta (utas lábtartó, csomagtartó, zárható tanksapka, gyujtás kulcs, irányjelző, önindító, aksi) ezért is 116 kg.
Viszon az első-hátsó rugóstag 30cm rugóúttal, csillapítás és rugó feszítés állítással bír. Olajhűtőn keresztűl kerűl a vázba lévő olajtartályba a 2liter olaj. a GYári kipufogóból 2 csavarral eltávolítható a teljes hangtompítás. A szivacs+fémhálós légszűrő a kézzel nyitható dobozáből, fel perc alatt kiszedhető.
Utcai használatkor hátrányai:
- 15--40es áttétellel 5500 pörög 100nál és az 1. fokozat terepen már túl hosszú.
- 35/35W izzo kevés éjszaka (foglalat miatt nem is cserélhető nagyobbra) és finom állítás hiánya miatt nagyon nehezen állítható be.
-10 literes benzintank 200km megtételére elegendő de az üllés miatt is pihenni kell.
-műanyag tank és szellőző cső miatt a NO tanktáska.
Hibalista
- Hátsó izzo mindig kiégett, de orvosolva felfogatás 2 csavarja alá plusz alátét:D 18.000nél kiégett az első izzóm, más semmi.
Ide hordtam szervizbe
Laci szerelő mester megmutatta az olajcsere és szelephézag ellenőrzést menetét azóta én csinálom.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 1500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 17000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |