A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 600 F 1991 (599)

Cbr 600 F 1991 (599) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Megbízható, szinte örök darab

Szöveges ítélet

A kényelem nagyon jó,vezetőnek-utasnak egyaránt.A tükörből nagyon jól hátra lehetett látni,nemcsak a saját vállam láttam. Pakolni az ülés alá lehet, de nem egyszerű:mindkét farokidomot le kell venni,majd csavarokkal az ülést oldani.Alatta úgyis csak elsősegélykészlet,gyári szerszámkészlet és az égők férnek el.A pakolást csomaghálóval,mágneses tanktáskával és hátizsákkal oldottam meg.

94-es Svájci motor volt,első tulajos,szóval én lettem a második gazdája.A fejidomon bal oldalon volt egy repedés,új gyertyák és légszűrő volt benne,olajat(Castrol R4) és szűrőt (Champion)cseréltem benne.
Fékje kis erővel működtethető,az elhasználódása után GoldFren kerámia-karbon betéteket raktam fel,de beváltak.A hátsót nem cseréltem,a fékhatás elfogadható volt.Fékfolyadékot is lecseréltem a megadott Dot4-re.ZXR400-am volt előtte,de ez más világ.Azt is szerettem,de a Honda menetkényelmével és teljesitményével sokkal jobb.A blokkja befogott dobbal nem zörgött,inkább villanymotor szerű hangja volt.A gyári dobot egy nyitott Martin karbonra cseréltem,amitől megjött a hangja,de nem lett túl hangos.
Sok mindent nem szereltem rajta,inkább karbantartás:olaj,szűrő,fékbetét,fékfolyadék,gumi csere volt.+a fejidomot hegesztettem meg és az egész motor újra lett fényezve.
Ha egy kedves autós,aki nem adta meg az elsőbbséget és elütött + nem törik el a gerincem,stb. még most is meglenne,mert jó motor volt.
Gumit nem ette,olajat sem,cserekor a min-max között volt, benzinből is takarékos volt. Szélvédelme nekem tetszett.

Mint motort nagyon szerettem,egy haveromnak is ilyen volt,tudtam mit veszek.

A tipushibája az elfáradó láncfeszitő,de cseréje úgy fél óra alatt megvan és nem egy hatalmas összeg.Szóval nem érdemes kókányolni.

Karbiszinkron,pucolás,jó minőségű olaj és megy mint egy svájci óra.Hidegben is -5 fok könnyen indult.

Szereltetnem nem kellett,karbiszinkron,ilyesmi...a többit én is megoldottam.

Hibalista

- Szivató kart nem lehetett ráhúzni rendesen,kicsi WD-40 és feszegetés segitett rajta.0 ft.

Ide hordtam szervizbe

Kovács Zsolt Bárszentmihályfa Zala (karbiszinkron,átnézés)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1994
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 24200
Megbízhatóság (9) Vezetett km 39000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.