A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 750f 1994 (750)

Vfr 750f 1994 (750) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Megbízható szerelem

Szöveges ítélet

Hosszas tanakodás és keresgélés után jutottam oda hogy egy VFR750-re essen a választásom. Termetem miatt csak nagytestű motorok jöhettek szóba, de nem akartam 1000 köbcenti vagy afölötti gépet. Megnéztem több darabot is, de igazán jót nem találtam vagy csak méregdrágán. Ismerősön keresztül találtam meg Őt, akkor hozták Olaszból. Volt rajta mit csinálni, de jó árba adták és eredetinek tűnt mindene (még a fényezése is gyári volt) .

Bár az első próbakör után meg is állt és nem sikerült újra elindítani akkor, mégis lefoglalóztam és elindítottam a papírmunkát a honosításával. Másnap telefonáltak, hogy csak a pillanatleállító volt kontakthibás ezért nem indult a motor (tegyük fel elhiszem)..
1 hét múlva mentem érte, lábon vittem haza 150 km távolságra és már akkor tudtam, hogy jól megleszünk együtt..
Első együtt töltött nyáron csak a nagyon szükséges dolgokat csináltam meg rajta, tudtam, hogy nem fogok sokat menni vele, így télre hagytam az igazi rendbeszedését. Télen viszont kuplung lamella csere, láncszett, fékbetétek telószimeringek, összes foyladék cseréje, . Összerakás után kiderült, hogy a kuplungon ki kell cserélni a rugókat is, ezt anyagárba kicserélte a szerelő.
Következő évben kapott új Metzeler gumikat. Majd egy LEo Vince karbon dobot, gyönyörű hangja lett.

A Motor szinte gyári állapotú , bár már 1-2 helyen az idomokat javítani kellett a kitünő utak miatt..
Nem sok időm van használni,de akkor viszont minden perce élmény..
Nem egy kanyarvadász, a futúműve kicsit puha, de emiatt normális túratempóban nagyon kényelmes.
A fékei sem vehetik fel a versenyt egy korszerűbb hasonló kategóriás motoréval, de jól használható és meg lehet vele állni ha kell.
A teljesítménye elegendő,nem marad le nagyon a 600-as sportmotoroktól sem...
Szélvédelme kielégítő bár 195 centis magassággal túl sokat nem is várok el tőle..
Lámpái nagyon jól világítanak, esti motorozás sem szenvedés vele.
A formája ma is szépnek mondható, sokan 7-8 éves motornak nézik.

Hibalista

- Általános kopó dolgok
- -pillanatleállító kontakthiba
- -eltörtek az idomokat tartó fülek
- -kormánycsapágy

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1994
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (0) Km vásárláskor 48000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? EZT 150 Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.