A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

NTV650 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható Roadster

Szöveges ítélet

Teljes átnézés volt szervízben, aztán mehet a menet.
Rendkívül megbízható, toleráns konstrukció. Nem annyira érzékeny mint egy sor4. Olajat, vizet nem eszi.
Régi iskola szerint épült, sajnos a kátyúkat nem szereti, de a felnik és a váz nagyon masszív.
Kuplung és kardánt éreztem kopottnak. A kardán kereszt felől jött zörgő hang, főleg mikor állandó fordulaton volt használva (se gáz - se fék).
Főleg 1. és 2. fokozat váltásakor volt hangosabb a kelleténél.
Rezgésből nincs zavaróan sok, kéz és láb nem zsibbad a kormányon (kifinomult Honda blokk).
Pilóta számára nagyon hegyes a térdszög és a kormányért is előre kell nyúlni (177cm magasság esetén).
A villaszög elég lapos (csopperes), így nehezen fordul fékezéskor a kanyarba, lassú menetnél pedig szeret beborulni a kormány.
Gumiméret miatt kicsi a kínálat.
100km/h esetén forog a blokk 4000-et (magas fokozat-alacsony fordulatot nem szereti).
Kényelmesen elmotorozgatva 4 literes fogyasztással eljár (19 literes tankja van!). Csomagtartó semmi nincs rajta.
Fékeket nem sokat kell használni, van a blokkban elég.
Várost, lassú menetet nem szereti, sokat megy ilyenkor a ventilátor (25 éves korba lépett a kicsike).

El szaladgálni, rövidebb túrákra és alacsonyabb embereknek (~170cm) jó lehet a gép.

Hibalista

- A Yuasa aksi zárlatos lett egy belföldi túrán, a moci leállt (még jó hogy volt nálam sátor). Másnap vettem bele egy aksit és mentem tovább.
-
- A hátam és a térdem :(
- Az üléspozíció és a rossz utak miatt végül eladásra került sor.

Ide hordtam szervizbe

Üres visszajelző, vízcső tömítések.
Benzinpumpa dióda beépítés (félig el volt már kopva a relé).
Első gumit megzabálta 10eKM alatt (sok a súly elől), hátsó semmit nem kopott.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1993
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? KLE Következő motorja? Transalp
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.