Megbízható mindenes
Szöveges ítélet
2014-es,ami azt jelenti, hogy módositottak a vázán, full ledes világítása van, csökkentett belső súrlódású a blokkja. Módosítottak az ülésen, hátul szélesebb, megszűnt a púp rajta. Kényelmes, másfél órát simán lehet utazni rajta fészkelődés nélkül. Napi 300-400 km gond nélkül teljesíthető vele. Tankja már 8 literes, 350 km-t simán elmegy. Az enyém ázsiai kivitel, amit azért írok le, mert szerintem fojtott az európaihoz képest, az élettartam miatt.(itt 100 ezer km az elvárt, de tesznek is érte 1-2 ezer km-enként lecseréltetik azt a 0,9 liter olajat, olajszűrő nincs) Sztenderen állva 110-nél leszabályoz, de ennyit megy 1,és 2 személlyel is, plusz 30 kiló csomaggal. (kB. 180 kg súly). Dinamikusan gyorsul a 150 ccm-hez képest. 90-es utazó 2 személlyel simán megy, 2,3-2,4-es fogyasztással. Városi csordogálással tud 2 litert is. Start-stop rendszere hibátlanul működik, pont úgy lő ki, mintha járna a motor. Itt van jelentősége, vannak 2-3 perces piros lámpák. Jól világít a ledes lámpa, én kiegészítettem még 2 ledes lámpával, elbirja a gyári rendszer. Gyári plexire tettem egy állítható kis plexit, így a szélvédelem elegendő végsebesség környékén is. És ami a legnagyobb pozitívuma a megbízhatóság és a fogyasztása mellett az a kanyarodási képessége, és ez nem csak a kategóriájában értendő! Van némi összehasonlítási alapom, legalább 20 különböző 100-500 ccm közötti robogót használtam az elmúlt 10 évben. Mélyre döntött motornál, kanyarban elengedheted a kormányt, íven marad. Kormányvég tolásra kiválóan reagál. Gondolom a farnehéz robogóépítést ellensúlyozandó a tank az átlépő alatti, valamint az akku ülés alatti tároló előtti elhelyezése miatt. A csomagtartóba befér egy kisebb hátizsák, elég a mérete. A fék éppen elég, kombinált rendszerű, a hátsó kar behúzása vezérli az első 3 dugattyús nyereg középső dugattyúját is,a két szélsőt az első fékkar. (emiatt van 2 fékolajtartály, az egyik a szokott helyen, az első fékkarnál, a másik a gyújtáskapcsoló idom mögött, amin van egy kis kémlelőnyílás is) Vészfékezéskor rámarkolva a fékkarokra száraz aszfalton éppen a csúszáshatáron lassít. A PCX gyenge pontja a hátsó rugóstag 2 személyes használatnál felkoppan. Érdemes gáztartályosra cserélni. Városban, ingázni, nyáron az autót kiváltani az egyik legjobb választás.
Hibalista
- Nem romlott el semmi.
Ide hordtam szervizbe
.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 38000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5200 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | Honda Click 110 | Következő motorja? | PCX, vagy Forza 2018-tól |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |