A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » PCX 150 ()

PCX 150 () 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható mindenes

Szöveges ítélet

2014-es,ami azt jelenti, hogy módositottak a vázán, full ledes világítása van, csökkentett belső súrlódású a blokkja. Módosítottak az ülésen, hátul szélesebb, megszűnt a púp rajta. Kényelmes, másfél órát simán lehet utazni rajta fészkelődés nélkül. Napi 300-400 km gond nélkül teljesíthető vele. Tankja már 8 literes, 350 km-t simán elmegy. Az enyém ázsiai kivitel, amit azért írok le, mert szerintem fojtott az európaihoz képest, az élettartam miatt.(itt 100 ezer km az elvárt, de tesznek is érte 1-2 ezer km-enként lecseréltetik azt a 0,9 liter olajat, olajszűrő nincs) Sztenderen állva 110-nél leszabályoz, de ennyit megy 1,és 2 személlyel is, plusz 30 kiló csomaggal. (kB. 180 kg súly). Dinamikusan  gyorsul a 150 ccm-hez képest. 90-es utazó 2 személlyel simán megy, 2,3-2,4-es fogyasztással. Városi csordogálással tud 2 litert is. Start-stop rendszere hibátlanul működik, pont úgy lő ki, mintha járna a motor. Itt van jelentősége, vannak 2-3 perces piros lámpák. Jól világít a ledes lámpa, én kiegészítettem még 2 ledes lámpával, elbirja a gyári rendszer. Gyári plexire tettem egy állítható kis plexit, így a szélvédelem elegendő végsebesség környékén is. És ami a legnagyobb pozitívuma a megbízhatóság és a fogyasztása mellett az a kanyarodási képessége, és ez nem csak a kategóriájában értendő! Van némi összehasonlítási alapom, legalább 20 különböző 100-500 ccm közötti robogót használtam az elmúlt 10 évben. Mélyre döntött motornál, kanyarban elengedheted a kormányt, íven marad. Kormányvég tolásra kiválóan reagál. Gondolom a farnehéz robogóépítést ellensúlyozandó a tank az átlépő alatti, valamint az akku ülés alatti tároló előtti elhelyezése miatt. A csomagtartóba befér egy kisebb hátizsák, elég a mérete. A fék éppen elég, kombinált rendszerű, a hátsó kar behúzása vezérli az első 3 dugattyús nyereg középső dugattyúját is,a két szélsőt az első fékkar. (emiatt van 2 fékolajtartály, az egyik a szokott helyen, az első fékkarnál, a másik a gyújtáskapcsoló idom mögött, amin van egy kis kémlelőnyílás is) Vészfékezéskor rámarkolva a fékkarokra száraz aszfalton éppen a csúszáshatáron lassít. A PCX gyenge pontja a hátsó rugóstag 2 személyes használatnál felkoppan. Érdemes gáztartályosra cserélni. Városban, ingázni, nyáron az autót kiváltani az egyik legjobb választás.

Hibalista

- Nem romlott el semmi.

Ide hordtam szervizbe

.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2014
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 38000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5200
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Honda Click 110 Következő motorja? PCX, vagy Forza 2018-tól
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.