Megbízható japán klasszikus
Szöveges ítélet
Három szezon óta megvan, eddig ez a rekord. Egy XL500ról váltottam erre a típusra, eredetileg 900-ast akartam, de pont nem volt normális állapotú eladó, nekem meg égette a zsebem a pénz, így lecsaptam erre. Nagyon szép állapotban volt/van, vásárlás után csak a 10(!) liter feletti fogyasztás volt szembetűnő. Miután szétszedtük a karbit, kiderült hogy minden ragasztva és foltozva van benne, úgyhogy irány a bontó komplett porlasztósorért. Csak feltettük, rákötöttük a benzincsövet és pöccre indult. Azóta 4,5-6,5 közötti fogyasztást produkál.
Olajat nem eszik mióta ki lettek cserélve a szelepszártömítések. Ha valakinek alkatrész kell hozzá amúgy, keressen rá hogy David Silver Spares. Tőlük rendeltem mindent, 3 hét alatt itt volt Angliából az itthoni árak töredékéért.
Nagyon kényelmes útitárs, bár egy kicsit lehetne hosszabb az ötödik sebesség mert elég sokat pörög már 100 körül. De lehet hogy csak az egyhengeres múltam miatt ragaszkodom az alacsonyabb fordulatszámokhoz :). Egy lánckerékcserével lehetne orvosolni, de nincs szívem mert így nagyon jó lép 100-ról és jó vele őrültködni egyet néha.
Mindíg indul, főleg mióta kidobtam a zárlatos akksit belőle. Sosem hagyott cserben, minimális odafigyelés kell hozzá és ha egyszer rendbe lett téve, akkor nagyon hűséges kis útitárs.
Hibalista
- Az előző tulaj egy szétgyalázott porlasztósorral adta át, persze csak később derült ki, komplett bontott karbisort kellett venni bele.
- Az önindító relé elhalálozott, és a kefék koptak el az önindítóban.
-
Ide hordtam szervizbe
Gyuszi
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 37000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |