Megbízható hisz japán valamint az ítélet első mondata!
Szöveges ítélet
Szuper jó kis moci,megy mint a rakéta. Akinek van egy kis esze az Honda-t vesz.
Ez az etalon. A magyar pannóniából fejlődött tovább, a többi csak koppintás. A kawasaki nagyon zajos /dobot lehet cserélni mindegyiken nem arra értem./, és feleslegesen túl sokat eszik, a suzuki nem elég tartós a yamaha meg yahaha.Nem is beszélve az olaszokról.Egyik barátomnak van egy 750-es ducati paso-ja. Nem vitte el időben szervizre, kiment vele olaszba,tönkre is ment. Jöhetett haza mikrobuszért.Transittal vitte haza a mocit. Az olaszokat kerüld az aprilia sem különb. Szóval ha takarékos,olcsó üzemeltetésű és jó motort szeretnél akkor: vegyél karburátoros,10 éves körüli mocit. Olajcsere egy karburátorosnak 12000km-enként, egy injektorosnak 6000-enként. Ezeknek a motoroknak már nem olyan veszélyesek az adóik sem/10 éves körüli/. A fogyasztásáról nem is beszélve 6 liter körül eljárok vele. Injektoros legalább 10. Ha szereted a nyomatékos motorozást a 600-asokat felejtsd el. Persze megy az is úgy ha pörgeted. De városon belül nem pörgetheted állandóan, egy 900-assal mindig nagyobb élmény egy motorozás. 40-nél odahúzod neki és megy fel szépen elsőkerékre nyomatékból. Streetfighteresek is nagyon meg vannak vele elégedve pedig az már nagy szó.Aki szidja a Honda-t az vagy nagyon zsákbamacskát vett vagy nem ért a motorokhoz.A kényelme sem utolsó: a sportmotorok amúgy sem túl kényelmesek de ez olyan széles hogy a hátul ülő is sokkal kényelmesebben ül.Kérdezz meg olyat akinek 600-asa van, na az kényelmetlen, egy deszka az ülése.
Mindenkinek ajánlom a 900-as Honda-t jó tartós,strapabíró motorok.A 97´-esnek már például váákumos a benzin adagolása az előzőeknek még elektromos. Épp ezért figyelj rá hogy ne fogyjon ki a tank mert az üzemanyagot nehezebben veszi fel, és a sok tekertetéstől tönkremehet az önindító. Mielőtt motort veszel próbáld ki az összes típust amelyik tetszik.Az én következőm egy 954-es lesz ha ezt eladom egyáltalán. A 929-estől alapjaiban teljesen különböző motor, mondjuk hogy ezen már kiküszöbölték a 929 hibáit.Inkább vegyél egy előző típust ami utolsó szériás mint egy újabb típusú első szériás motort:)
Hibalista
- Semmi. Olaj,gyertya,gumi szóval a kötelezők.
Ide hordtam szervizbe
Nem volt rá szükség.:)
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
-
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 17000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |