A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » SH125i (124 cm3)

SH125i (124 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható gép

Szöveges ítélet

Ezelőtt különböző motorjaim voltak (yamaha sr125, yamaha ybr125, Etz 251,…stb). Ezek után szerettem volna egy nagyrobogót is kipróbálni. Több típus is szóba került mindenképpen négyütemű és nagykerekű érdekelt. Végül a választásom egy 2006-os honda sh 125i-re esett amit nem bántam meg. Lakhelyemtől kb 140 km-re találtam rá az áhított gépre amivel boldogan motoroztam haza. Mivel én egy 194cm-es figura vagyok sok motor üléspozíciója kényelmetlen számomra. Ezen a motoron azonban tökéletesen elférek ez leginkább az alacsonyan elhelyezkedő talplemeznek,és a hosszú kényelmes ülésnek köszönhető. Fent említett távot is pihenő beiktatása nélkül megtettem anélkül,hogy az alfelem elzsibbadt volna. A 16-os kerekek jól elnyelik az út egyenetlenségeit de a gyárilag felszerelt gumikkal dönteni életveszély ahogy kanyarba vagy körforgalomba is, de ez komolyabb gumikkal orvosolható. Hátsó telók több fokozatban állíthatóak én elég lágynak érzem a rugózást. Lakott területen kívül ritkán megyek de akkor is max a megengedett 90-es tempóval ezt akár erős szembe szélben is tudja sőt többet is bírna de nekem bőven elég ez is. Injektoros motorja 100 km-en kb 3 litert eszik,úttartása erős oldalszélben is meglepően stabil. Utasom párszor volt csak, számottevő gyengülést nem tapasztaltam üléshelyzet utasnak is kényelmes (pláne a gyári dobozon lévő háttámlával). Világítása erős de engem zavart,hogy gyújtáson már világít is minden (2 első helyzet, tompított, hátsó helyzet, rendszámvilágítás,műszerfal) ez kb 80w és indításkor féket húzni féklámpa 21w, +benzinpumpa mindez önindítózáskor egy 6 ah-s aksiról. Ezért az első fényszoró ami magába 55w kapott 1 lámpakapcsolót,nekem így szimpatikusabb. Fékei tökéletesek a jobboldali kar az első tárcsát, a baloldali az elsőt és a hátsó dobot egyszerre fékezi, ezen a karon van 1 rögzítő fék is amely szintén mindkét kereket fékezi. Első tároló rekesz (kesztyűtartó) kicsi, ténylegesen 1 pár bőrkesztyűnek való esetleg forgalmi+ kulcscsomó elfér benn,+ itt van 1kis biztosíték tábla. Ülés alatti tároló a nagykerekűeknél viszonylag kicsi itt is az. Egy esőruha, pulóver,lezáró,elsősegélycsomag,a gyári szerszámkészlet esetleg 1 nyitott bukó azért befér. Szerencsére szuper csomagtartója van amire nagyméretű doboz is felrakható. A műszerfalon a kilométerórán kívül található napi számláló, óra, és olajcserére figyelmeztető lámpa is. Aki 125-ös robogót keres annak bátran ajánlom,hiszen kényelmes,megbízható és HONDA!

Hibalista

- Első fékbetét, aksi cellazárlat

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 26000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? ybr125 Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.