A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Tact AF30 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható büdös öregúr akiért már a tolvajok sem hajolnak le

Szöveges ítélet

Régóta nézegettem kicsi 50cm3 es robogókat, de tizen-huszonéves hülyegyerekként annyi eszem azért volt, hogy megmaradt ez az álmodozás szintjén. Késöbb a céges autók által nyújtott kényelem se hívta elő belőlem a kétkerekű birtoklási vágyat,no meg kihasználni sem nagyon tudtam volna. 37 évesen -kapuzárási pánik helyett- vettem ezt a kis gyöszt pár 10 e ft-ért valahol az Alföldön télvíz idején. Amikor kitolták a fűtetlen pajtából tudtam, hogy meg ki kell innen mentenem. Kívülről nem sokat változott az évek alatt akkor is gyári kinézetű volt, borulásnyomokkal, és elfáradt műanyag elemekkel. Látható volt rajta az elhanyagoltság. Olcsó, hulladék 2T olajtól, füstfelhőbe burkolva indult. Kis alkut követően első útja a szerelőhőz vezetett, aki a variátor görgökkel kezdte, majd 1 éven belül cserélni kellett az első kereket, km spirált, hátsó fék bowdent. A 8 év alatt 1x hagyott ott az Árpád hídnál, de az én hibám volt mert nem pucoltam ki a karburátort időben. Fél év állást követöen 10-15 ugásra nyáron 3-5 berugásra indult.(a bele vett aksit lemerítettem, utána már csak berugókarral indítottam). Bárhová el mertem vele indulni, Pesttől 40 -50 km re is aggodalom nélkül mentem vele ha kellett. Kicsit hülyén nézhettem ki rajta a száz kilómmal és nem volt a legkényelmesebb sem hosszútávom, de simán vitte a 60-65 km t és a gyorsulása is kifogástalan volt, igaz a 4 litert megitta 100 on. Nagyon megbízható volt sosem adtam volna túl rajta, ha 14 es vagy 16 os kerekei lettek volna. Egy könnycseppet azért elmorzsoltam a szemen sarkából mikor felrakták a trélerre és kigördült az utcából. Sose legyen a következő nagykerekű robogóm ennél rosszabb!

Hibalista

- Km spirál bowden
- Hátsó fék bowden
- Hátsó rugóstag
- Variátor görgő csere

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (5) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja? Valami megbízható 50cm3 s nagykerekű
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.