Megbízható, bevált sportgép!
Szöveges ítélet
Külföldről behozott motort vettem kereskedőn keresztül.
Ez még az utolsó karburátoros (atombiztos) nagytankú!
Első alapos átvizsgáláskor örömmel láttam hogy nem volt törve sehol és sehol nem szivárog semmi!(ezért is tetszett meg mert jó állapotban volt)
Meggyűlt a hatóságokkal a bajom a honosításkor úgy hogy többet külföldi papírost nem veszek!!!
Mivel már nem volt rajta műszaki ezért a rettegett KPM-hez kellett vinnem, ezért is van a lent felsorolt javítások. Egy részét amúgy is meg kellett tennem...mondjuk a gumi határ este volt és a kipufogó is lehet átment volna maszeknál, a index ről nem is beszélve.. Szóltak hogy így ne is vigyem csak ha makulátlan úgy hogy nem volt mit tenni!
A motorról elsőre az hogy nagyon erős és könnyű, 129 Le nekem elég 200kg hoz!
Aki nem 300-al akar száguldozni annak ez is bőven elég!Megjegyzem hogy 3. ba ez is ment 200-at és még volt három sebességem!:-) Nem kell több mert még gyorsabban mennék és engem is hazavár a család.(Öregszem lehet)
Fékek a közutakra jók, a hátsó fék gyengécske.
Kuplung bowdenes és még sem akad ki a kezem tőle.
A lámpák (2db) megfelelően világítanak este nekem.
A forduló köre meglepően nagy, és a kezem a kormány teljes elfordításánál hozzá ér a tankhoz!!! Igen a nagy tankja, nekem tetszik így! :-)))
Futóműve nekem kemény, legalább is a rosszabb minőségű rázós utakat kerülöm vele mert szétveri azt a bizonyost lent! Hiába állítottam rajta..
Volt egy régebbi Yamahám az túragép volt ehhez képest.
Hangja brutálisan jó a sport dobbal! Esőben óvatosan kell vele bánni mert hamar kipörgeti a kereket a nedves úton!
Én már új gyertyákkal vettem és azt nem kellett cseréni de a légszűrő ára kicsit meglepett 10.000Ft! Úgy hogy csak ki lett takarítva mert nem volt koszos nagyon.
Mindig könnyen indult, kivéve ha már 0 C fok közeli volt a hőmérséklet.(ő is úgy gondolta hidegbe már nem motorozz!)
Nagyon, nagyon hiányolom róla a benzinszint mérőt!!! Melyik Japó f*** az aki feleslegesnek találta és nem tervezte be???(először nem hittem el hogy nincs benne!)Marad a napi számláló...
A másik, ha már digitális a km kijelző akkor az időt miért nem mutatja?(filléres dolog)
A típus hibája a zörgő kuplung melegen ilyen futás teljesítménynél, az enyém sem kivétel. :-(
Szétszedtem, kinyomó tengelynél a csapágyat kicseréltem de semmi hibát nem láttam a kosárban..a zaj maradt, csak a sport dobbal alig hallani!
Tüneti kezelés? :-D
Hátsó utasnak az ülés finoman szólva nem kényelmes! Fórumon írták hogy ha ez nem kényelmes akkor nézzem meg a mostani gépeken mi van!?
Amikor páromat vittem vele (ő magasabb nő)mindkettőnk keze 20km után már elfáradt. Ő azért mert előre támaszkodott, én azért mert engem is előre nyomott. Tank kapaszkodó biztos segítene ezen de baleset esetén egy herélő szerszámmal ér fel a tankon!
Összefoglalva:
Sportos motor, kevésbé kényelmes de Hondához mérten pöpec motorral.
Ha utast viszel vele azt inkább csak a sarki fagyizóig vidd el, rövid utakra!(a pucsítós hátsó ülés pozíció amúgy is nőknek áll jól rajta! :-))
Hibalista
- Használtan vettem, úgy hogy a szokásos dolgokat cseréltem: - - Olaj, olajszűrő - Fékbetétek elöl - Előre új gumi - Hátsó kerékcsapágy csere mert por ment bele és kotyogott. - Fékolajak, elöl és hátul. - Első égők (2db) mert halványkék volt és műszakin nem ment volna át! - Hátsó indexek hogy műszakin megfeleljen.(szürke búrás volt) - Gyári használt kipufogó dob, szintén a műszaki miatt - Rendszám tartó műanyag - Első sárvédőt újra festettem
Ide hordtam szervizbe
Csak magam!Eddig elégetett vagyok velem! :-)
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 48000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |