Megbizhatatlan sz*rkupac, de azért szeretem
Szöveges ítélet
Nem kéne... Senkinek nem ajánlom hogy ilyet vegyen. Kezdetbe imádtam, de az állando meghibásodások miatt sokat fött miatta a fejem. A 21.000 km böl egy ezrest minimum toltam, de nem azér mer kifogyott a benzin, hanem épp vagy a dugattyú, vagy a főtengely tört el. Nem a Honda hibája, de a fék kurva szar rajta, a spirál szinte azonnal elbaszódik, nem is érdemes kicserélni: tippeld meg inkább a sebességet. A reggeli indulások rámálmaimba se jöjjenek elő (pedig elő fognak, mert még mindig használom). Ha nem volt minimum 20-25 fok éjjel, ami elég ritka errefelé, akkor reggel 100% hogy nem indul, szivatni kell. Önindítóval egyszerűbb, de akkor az is meghal rajta, marad a rugdosás: legalább edzzed a vádlid. A legelszomorítóbb a megbízhatatlanság: ha ilyet veszel, 5 km-nél messzebbre ne hagyd el vele lakhelyed. Előnye nem sok van: max az hogy kényelmes, meg hogy ez a legszebb kistestü robogo-> ennek döltem be én is. A Yamaha Jog csunya, de 5000 szer többet ér a Dionál. És azzal még az egykerék is sokkal könnyebb.
Hibalista
- - Háromszor dugattyúcsere + hengerfúrás
- - Kétszer eltört a főtengely
- - Gyakori csapágy és szimering, valamint fékbetét és spirál csere
- - Önindítórendszer full K.O.
- - Automata szivató mintha nem is lenne
Ide hordtam szervizbe
1. A motorbolt ahol vették nekem. Kókány melót végeztek
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
2. Maszek. Egy fokkal jobb de nagyon drága
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 4000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |