Maximális ugródeszka, stabil, bizonságos, megbízható!
Szöveges ítélet
0Km-esen hoztam ki a szalonból, finoman előírtan bejárattam 1000km-ig 4-5ezres fordulat 1500km-ig max 6ezres és utána ereszd el a hajam!!! Na jó nem kell félre érteni a gyorsulás lámpáknál, ami "verhetetlen", a nyomaték páratlan, természetesen a 650-es enduro kategoriára értem, de hallottunk már legyrosulást egyéb "gyorsabb" kategoriában is!
Szóval tényleg unalmas jószág a meghibásodás terén, mert az izzó cserén kívül semmi, a motorja duruzsol, 5 év alatt egyszer sem vettem ki az akksit és nem is töltöttem, pöccre röff! Igaz a Transalphoz a legdrágább az akksi! kb 22ezer Ft!!! Talán érthető a szavatossága!
Hibalista
- kiégett az első izzóm, egyszer Görögországból haza induláskor, ezt meg is értem, hiszen ott kellett volna maradni még :)
- aztán kiégett még egyszer, már Esztergom közelében :) itthon :) kb ennyi :)
Ide hordtam szervizbe
Győr Reál Motor - ajánlom
Annyi, hogy talán precízebben kéne figyelniük, hogy egy kétmilkós mocit szervízelnek, ne olajozzák össze és hogy minden megmozdított csavart ellenőrizzenek le még egyszer! Amúgy rendesek, nézheted is mit csinálnak!
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |