A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » X-Adv (745 cm3)

X-Adv (745 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Már nem akartam motort venni

Szöveges ítélet

Jobb helyeken harácsolásnak hivják,ha az ember mindig csak vesz,sosem ad el ! Az elmúlt 20-25 évem összes motorja megvan, és mindegyiknél megfogadtam ,hogy nem kell több. Talán ha Bp laknék /helyhiány/,vagy a feleség nem engedné /engedi/ minden másként alakul:)Rövidebb távokra 2008 óta van egy Vespa GTV250 a háznál, 100km-en belül tökéletesen használható.Ez mellé gondoltam hogy kéne vmi nagyobb,de annyiban hasonló hogy ne kelljen beöltözni,csak felpattanni,könnyebb szerkóban. Régóta barátkoztam minden idők legjobb robogójának kikiáltott Yamaha T Max-al,de valami apró részlet mindig kiábrándított a vásárlásból.Aztán megérkezett ebbe a ligába a BMW a C650-el,na mondom ez lesz az igazi /szépen megfér a már meglévő 2 BMW-vel , bár a T Max sem árválkodott volna,Yamaha is kettő van :)/ Már rajt ültem a szalonban a BMW-n, nem tudtam belekötni, árban T Max, na mondom ide vele.Ekkor az értékesítő csak mellékesen megemlítette, hogy Kymco motor van benne! 4,5 M-ért!!!! A Kymco biztos egy jó motor,meg már a B merciben is dácsia :) motor van,tudom én hogy erre felé megy a világ,de én ennél konzervatívabb vagyok:)Le is nyugodtam, megmarad a pénz:) Aztán 2017-ben a Honda beszállt ebbe a T Max-C650 ligába az X-ADV-el, variátor helyett dupla kuplung 6 sebesség, lánc halytás ,küllős kerék, stb./ja a lényeg MADE IN JAPAN/ ,ja a másik lényeg,olcsóbb mint a másikak!!! Ebbe nem tudtam belekötni,nagyon magasra tette a Honda a lécet,egyetlen gagyi részlet nincs a motoron. A legnagyobb erőssége a dupla kuplungos váltó, piros lámpánál 100 lóerős motorokat állva hagy,a maga 55 lóerejével.A Honda Dream-nél vettem,csak pozitiv benyomás ért! Egy szervíz volt ,1000km 34ezer ft,le is mosták! Fél éves,4500km,semmi baja nem volt!
Pozitivum:-nagyon jól megy,zseniális váltó
-kényelmes,átlagon felül széles ülés
-design, semelyik motorra nem hasonlít
Negatívum:-5 hónap mire megjött
-beigértnél magasabb fogyasztás/nem szempont de 3,5 reklámozzák,sztem min.5 liter/

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Honda Dream Bp.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2019
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? GTV250 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.