Lóti-futi
Szöveges ítélet
A masodik endurom a Yamaha Dt 200R utan.(Lasd nepitelet-Big brother-)
1 evesen vettem 995 km-el.Terepezni hasznaltak,nalam kapott rendszamot eloszor.
Az elso tulaja szerencsere mar felextrazta nekem :) B&B OFFROAD csomagtarto,EGO markolat-vedo,RENTHAL kormany,Uj gumik:MITAS Enduro(baromi jo gumi,tapadas es hosszu élet,12000 km birt a hatso).
Le volt attetelezve amikor megvettem de megkaptam hozza a gyari elso fogaskereket is.
Ezt rovid uton visszarakattam az 1000es szerviz alkalmaval.
Bar szuper volt a gyorsulas a kisebb elso fogaskerekkel de nekem a topspeed/fogyasztas es az orszaguti alkalmassag fontosabb volt.
A motorrol:
Nagyon finom muszer,csendes,nyomatekos,kis fogyasztasu,terepkepes,bar nem hard Enduro.Ahhoz tul puha a rugozasa.Mindenfele uton elmegy de krosszpalyara ne ezzel menj!
A valto 6 fokozatú es nagyon patent.Finoman lehet gangolgatni felfele akar kuplung nelkul is.A blokk a Cbr 250es athangolt valtozata.
Szerintem jol sikerult a beallitas.Kozepen van egy jo kis nyomatek hullam aztan fent kicsit hamarabb kifullad mint a Cbr de nem baj,terepre,varosba igy jobb.
Hangja a gyari kipufogoval nulla ez lehet a titka a nyomatek gorbenek is.Van hozza Arrow vagy FMF rendszer a neten de ahhoz at kell programozni a befecskendezest hogy erjen is valamit..Mivel sejtettem hogy nem lesz meg sokaig en ezekre nem koltottem tudvan hogy ezt senki nem fizeti majd meg eladaskor.Igy meg a szomszedok is boldogok voltak mikor reggel 6kor elinditottam.win-win..
Fogyaztasa kellemes,kb 3,7 es 4 L/100km között.
110es utazot tudja tartani autopalyan de nyilvan nem ez a vadaszterulete.
90-100 között erzi jol magat,akkor a fogyasztas is 4 alatt tarthato.
Veget parszor kiprobaltam az 130.
Tank 7,8 liter kb 200 km kimaxolva de akkor mar tudnod kell hogy hol a kut.
En amit hianyoltam az a fordultszammero,jo lenne tudni hogy mikor hol jar a motor.
A muszerfal elrendezes egyebkent atgondolt es minden 2 gombbal kesztyuben is konnyen allithato.
Fenye brutalis,engem ejszaka zavart.
Osszesegeben egy k..va jo csomag sztem.
Aki megveszi nem fog csalodni benne.
Semmi nem romlott el rajta,csak olajat kellett cserelni.Az intervallum itt mar 12 000es.
Egyszer sajnos megprobaltak ellopni a zart teremgarazsbol.
Ekkor eltortek a kormanyzaram es a felso villabefogot.A vazra vissza kellett hegeszteni a pici kormanyutkozot.
A Renthal jol birta a rugasokat,alig gorbult meg.
500 dollarom banta de legalabb a motor megmaradt.
Ausztralia egy baromi gazdag orszag de sajnos fergek itt is vannak...
A sztori Egy DR-Z 400 Supermotoval folytatodik.
Hibalista
- Kormànyzàr-felsö teleszkòpszàrbefogò
- 500 AUD= kb 100 000 HUF
Ide hordtam szervizbe
Close Motorcycles Sydney
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 995 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | Dt 200R | Következő motorja? | DR-Z 400 SM |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |