LITTLE-BIG PUSSYCAT
Szöveges ítélet
Az első XR-em egy 1997-es 600R-volt. Hozzám 1548-km-rel került, és közell 30.000-rel adtam el mindefajta nagyobb javítás nélkül.Cserélve lett a kuplungbowden, berúgókar tengely szimering. Szervizelve 2000 km-enként volt (olaj és szűrő csere (Motul 5100), szelepellenőrzés, átnézés.
Eladására új gép vásárlása (XR650R) miatt került sor. Azóta is tökéletesen és hiba nélkül üzemel (ismerem a mostani gazdiját)
A 650-es mellet annyira hiányzott a "jóöreghasszázas", hogy kis spórolás után vettem magamnak megint egy 600-ast, persze csak hobby célra. Ő 1996-os, svájcból érkezett. Cseréltem rajta láncszettet (még a gyárija volt meg 23.000 km-rel :-) és azóta boldogan motorozom a 2 XR-rel :-)
Ha megbízható és könnyen karbantartható gépet keresel és nem idegenkedsz a berúgó kar használatától....megtaláltad a legjobb barátod :-)
Hibalista
- kuplungbowden :-)
Ide hordtam szervizbe
Lehotzky István (Leó) Cosmo Motor, Pardi Honda...
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 23000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |