Lehangoló kezdet után minden rendbejött
Szöveges ítélet
A motort újonnan vásároltam 2004-ben (954 RR). 900 km-nél kezdtem el neki komolyabban húzni és azonnal elrepedt a motorblokk (új HONDA!!!!). Azonnal hívtam a motorszalont, ahol vásároltam. 2 héten belül cseremotor biztosítása mellett papírokkal, mindennel együtt tettek bele egy új motorblokkot. Az új motor már teljesen hibátlan volt és jobb volt a váltója is, mint az eredetinek.
Hát így kezdődött.... (Tudtommal nem egyedi eset!!)
Összesen 11000 km-t mentem vele, de a kormánycsapkodáson kívül csak pozitív élményeim voltak vele.
A motort ahol lehetett teljes gázon használtam, ennek köszönhető az átlag 10-11 l-es fogyasztása, a 7 (!!) hátsógumi cseréje. A motor meg csak tűrte, tűrte az igénybevételt. Fékbetétetgarnitúrát (első + hátsó) 2* cseréltem.
Végsebessége 299 km/h a saját órája szerint.
Egykerekezni nagyon jól lehetett vele. A fékek kiválóak. A kormánycsapkodási hajlamot kormánylengéscsillapítóval meg lehet oldani. Ezt feltétlenül ajánlom mindenkinek!
Hibalista
- Komplett motorblokk csere!!!
Ide hordtam szervizbe
Megamotors Kft. Pécs
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |