A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Scv 100 Lead (102 cm3)

Scv 100 Lead (102 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

LEAD robogónak tökéletes

Szöveges ítélet

Öreg 50 ccm Hondámat kívántam lecserélni, egy kicsit méretben nagyobbra. Mivel teljesen megbízható volt a kis hondám, így csak és kizárólag abban gondolkodtam. Külsőre rögtön megtetszett, így vártam a megfelelő hirdetésre, ahol az ár és a kinézet elfogadhatónak tűnt. Kipróbáltam, azt kaptam amit vártam hang és teljesítmény terén is, ezért 2009-ben megvásároltam. A kilométer óra állás nyilván nem valós, de nem érdekelt.
És a motorról. Az éves szerviz és az állandó izzó csere mellett csak tankolni kellett, egyéb hibája nem volt tavaly (2012 év közepéig), akkor sajnos az első teló és a berúgó köröm is elfáradt. A fogyasztása fix.re befutóra 3,2 liter volt, minden terepen. Emelkedőn 60-70 km/h (105-110 kilóm alatt) sík terepen 80-95 km/h is kihozható belőle, itt megjegyezném, hogy gyári adatai alapján max 70-80 kg.-os utast vihetne. Rövid távon kényelmesnek tűnik, hosszú távon folyamatos 1-1.5 órás motorozásnál viszont már kényelmetlennek volt számomra, főleg a hátam és a térdeim nem bírták. Bár kerekei kicsik (10') talán egy picit jobban érezni vele az úthibákat, de nem veszélyes és megszokható. Kormánya kisméretű kerekei ellenére még 90 km/h-nál sem rázott, stabilan tartja minden sebességnél az utat. Nekem bevált én ajánlom mindenkinek, szerintem megbízható, üzembiztos kis-nagy robogó. Ami viszont tényleg gond vele, hogyha meghibásodik, akkor nehéz hozzá alkatrészt találni, az is iszonyú áron van.

A robogómat 2012 elején átadtam feleségemnek, bár időnként még én is járok vele (főleg rövidebb távokon) hosszú távon illetve általánosságban már a VFR 750F-es Hondámmal szaladgálok.

Hibalista

- -fényszóró izzó: havonta kellett cserélni 1-2 alkalommal, amíg valamilyen halogén izzót bele nem tettünk (igaz ehhez pedig faragni kellett a foglalatból), azóta nincs vele probléma)
-
- - első teleszkóp : 7 év használat (nálam csak 2) után elfáradt, de csak az egyik a párból, így még használható, újonnan horror áron lehet csak 35-45 ezerért beszerezni, valószínűleg ebay lesz belőle, ott 18 ezerért kapható
-
- berúgó köröm : szintén 7 évet bírt, azóta sem sikerült beszerezni sem újat, sem használtat, így önindítóval indul.
-
- Röviden tömören, ha nem olajat, izzót, fékbetétet, szűrőt (bár ez is drága) veszel bele, hanem vmilyen alkatrészt, akkor mélyen a zsebedbe kell nyúlni, persze csak akkor, ha sikerül találni hozzá alkatrészt.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős Törökbálint

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Honda dio 50 ccm Következő motorja? Honda VFR 750F
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.