Kuffer-Bivaly
Szöveges ítélet
A nevét a barátainktól kapta. Elég találó, mert dobozokkal felszerelve nem sokkal keskenyebb, mint egy platós Kamaz :)!
Sajnos nálam elég sokáig elhúzódott a kismotoros időszak, így későn kezdtem nagyvassal motorozni és emiatt csak 6-7 év tapasztalatom van, ami ugye nem túl sok.
XX. Igazából két jelölt volt: XX és Busa. Aztán mivel az XX ára kedvezőbb és csak jót hallottam róla, így XX lett.
Abszolút nem bántam meg! Idén harmadik éve nyúzom, eddig a kötelező dolgokon kívül nem költöttem rá semmit (mondjuk ebben az előző tulaj keze is benne van, aki vigyázott rá mint a hímes tojásra)! Igazából mindegy neki, hogy 1 vagy 2 személy. A pincéből lehet vele gyorsítani és mivel hosszú és nehéz, nyugodtan oda lehet rántani a gázt, nem emelkedik el az eleje inkább csak fogyasztja a hátsó profilt. Eleinte féltem kicsit a súlyától. Tologatásnál ez elő is jön, de ha elindul vele az ember akkor el is felejti, hogy 250 kg-on ül. A rövid éles kanyarokat nem szereti, de a többiben elég szépen rá lehet feküdni vele az aszfaltra. A kényelme nálam teljesen megfelel. Az utasnak sem kell kuporodni egy 5x5 centis szivacsdarabon és pár száz kilométer után sem légkalapáccsal kell leszedni a szegény motorost. A fékek nagyon harapósak! Igaz, a dual féket először szokni kell, mert olyan mintha a hátsó nem akarna fogni. Fog az, csak nem csúszik meg, ami ugye egyáltalán nem baj! Egyetlen dolog, ami megtöri a motor kifinomultságát az a váltó! Elég keményre sikerült! Eleinte volt, hogy úgy váltottam mint egy hülye béna. Úgy éreztem, mintha bekattant volna a sebesség, aztán mégsem. Egy jobb fajta váltóadalékos olaj ezt a jelenséget is megszüntette. A motor hangja halk. Nagyon is. Ez az egy problémám van vele. Nem hallani, hogy érkezik, egyszer csak ott van! Régóta gondolkodok egy dobcserén, de ugye dupla dob révén ez elég költséges mutatvány. Egyébként a kötelezően cserélendő alkatrészek elég sokáig bírják gyertya 50.000-nél csere, olaj 12.000 km után (mondjuk az olajat 8 ezernél szigorúan cseréltem)…..
Igazából úgy lehetne jellemezni, mint egy óceánjárót! Hatalmas, erős, tekintélyt parancsoló és gyönyörű! Mindenkinek ajánlom, aki egy igazán jó motort szeretne és nem a városban akar vele motorozni, hanem mondjuk felül rá asszonyostól, csomagostól és Moszkváig meg sem áll!!!
Hibalista
- Semmi! Még csak egy izzó sem égett ki. Jaaa volt két defektem :)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 17500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |