Konen a barbár
Szöveges ítélet
Első 4 ütemű motorom volt. Visszasírom! Papucsban akármikor berúgtam (nem úgy mint a mostani xr-em, csizmába is félek tőle), ha lemosta akkor utána ELSŐ rúgásra indult (nem úgy mint a fos dt-k, ja és magasnyomásúval mostuk le!). Én is megdöbbentem mikor az 1m-1.2m-es csapásban átmenetem vele(a csapás tele volt vízzel) és nem állt le. Mintha nem lett volna lelke, ment ment és ment. Csak benzin olaj+ szűrő ennyi kellet neki, még a mai napig tisztelem! Sajnos nem lesz még egy ugyanilyen jó motorom. Erő volt benne, annyi amennyi kell, endúrozásra jó, túrázásra mennyei! De ez csak az én véleményem. Én pont jot fogtam ki. D e a pontos mivoltát nem tudom mert elöl tárcsafékes volt, kockalámpás, kockaórás, leáttételezett blokk és 87-es (váz szerint), úgynézett ki mintha gyári lett volna:tulfolyon a csövek gyertyapipa stb... Mentem vele 150-et és a stabilitása elsöosztályú.
Hibalista
- Egyetlenegy gyertya
Ide hordtam szervizbe
Saját magam szervizeltem
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 37000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |