Kivisz a világból
Szöveges ítélet
Olyan motort kerestem, ami városban is jó, mert sokat használom városban, túrázni is kiváló és nem okoz gondot, ha valahol elfogy az út. A márkát és a típust nem kellett sokáig keresni, egyértelmű volt. A példányt már nem ilyen egyszerű, mert fiatalt akartam, jó áron. Egy-két darabot kínáltak csak, gyakorlatilag szalonáron.
Jót felesleges írni, mert csak jó tulajdonságai vannak. Illetve.
A szélvédelem elég halovány. A gyári plexi nem sokat ér egy hosszabb úton, engem a 185 centimmel pont állon vág a menetszél és turbulencia is van. Ez egy gyári vagy utángyártott túraplexivel orvosolható.
A másik a teljesítmény. Kivisz a világból, de nem túl acélos. Valahogy többet vártam tőle. Nem nagyon, de egy kicsit. Egy személlyel még csak-csak, de utassal már meg kell fontolni a húzósabb előzéséket. A teljesítménye persze egy normális haladós túrához bőven elég, sőt. De aki egy kicsit szeret vadulni, annak néha kevés. Igaz, a gépet arra találták ki, hogy rendes, kellemes túratempóval kivigyen a világból, szóval a feladatát tökéletesen teljesíti.
Hibalista
- Az ég világon semmi
Ide hordtam szervizbe
Kék Hold SE. Bp. Bécsi út. Csak ajánlani tudom őket. (Mivel egy évesen vettem, nem is vittem kötelezőre márkaszervízbe. Kit érdekel a garancia egy Transalpnál??)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 1500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |