A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » PCX 125 (124 cm3)

PCX 125 (124 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kiváó közlekedőedény

Szöveges ítélet

Felhagytam a nagymotorozással, de a motorral közlekedésről nem akartam lemondani. Sokat gondolkodtam, hogy merjek-e ennyire kicsit venni. Munkába menet a Megyeri hídon, az M0 északi szakaszán és az M3 bevezetőn közlekedem. Mindenhol azt olvastam, hogy oda kevés a 125, nagyobb kell.
Végül mégis bevállaltam, vettem egy 3 éves újszerű példányt.

Egy szóval jellemezve a motort: jó. Kényelmes utazósebessége 90 körül van. Kopp gázzal 100-105 óra szerint, de kicsit gyanús, hogy a szokásosnál többet csal az óra.
Tetszik a start-stop, még ha nincs is sok értelme. Jó a full LED-es világítás is.
A fogyasztása nálam 2.5 L/100km. Ez már a faceliftes típus, így a nagyobb tank miatt jóval 300 km feletti a hatótáv. Minden funkció tökéletes, a kivitelezés minősége megfelelő.
Ha valami rosszat kellene írnom, akkor az ülést említeném. Ezen már nincs púp, mégsem kényelmes. Nem lehet hátra csúszni, mert van benne egy lépcső, ami képen nem látszik. Rövid távon nem számít, messze meg nem megyünk ilyennel.
A felhajtható állrészű sisakom nem fér be az ülés alá és a hozzáadott dróttal sem tudom rögzíteni a sisakot a motorhoz. Ez még megoldandó feladat. Talán egy fix zárt sisak be fog férni, amúgy is aktuális a csere már.

Hogy milyen az M0 ekkora motorral? Vállalható. A buszok és nagy teherautók nem érnek utol, én ritkán előzök, engem sokan. Átlag minden 20. autós előz úgy, hogy nem kerül ki rendesen vagy bevág elém. Ilyenkor szitkozódom, de még a tűréshatáron belül vagyok. Amint beérek a nagyvárosba, rögtön megváltozik minden, itt érzi magát elemében a gép. Ide ideális ez a méret, a nagyobb testű robogókkal kelletlenebb lenne a közlekedés.
Kétségtelen, hogy a közlekedési tápláléklánc aljára kerültem ezzel a motorkával, de meg tudtam békélni a helyzettel.

Hibalista

- Egy Hondán? Viccelsz?

Ide hordtam szervizbe

Magam szerelem, illetve inkább csak karbantartom

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2014
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 4300
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Yamaha MT-07 Következő motorja? Majd pár év múlva
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.