Kitartó jóbarát
Szöveges ítélet
Márciusban vettem a gépet 47000 km-el. Első nagymotorom. Szempont volt, hogy összvér legyen, városban és túrán is ott kell legyen a topon! Bejött! Kényelmes kezesbárány.Egyenletes teljesítményt ad le, és a teletankolt 210kg-jához elsőre elég az 53LE... A nyomaték leadás jó, 2000-4000 ig egyenletesen nő, utána kellemesen megindul, 7000 fölé felesleges forgatni. A fogyasztás városban kultúráltan haladva 5-5.2, de ha rángatod a fülét akkor sem megy 6 fölé. Túrán 120-as utazót szereti így 5 alatt marad az étvágya, de voltam vele kanyargós, ráérős túrán is, 90-100-al általában, néha oda-oda húzva 4.4! Nagyon megbíztható, mentem át vele 1m-es vízen is, meg se rezzent. Ha rendben van tartva csak tankolni kell azt sem sokat. 19l-es a bele, kevés motor megy ennyit 1tank benyával. Csak 3 hónapja hajtom, de eddig nagyon meg vagyok elégedve vele, bár igaz,nincs még sok viszonyítási alapom tartós használatban. A blokk masszív, futómű nagyon jó, nem lehet sokfelé állítgatni, de ez elég. Amire való arra hibátlan. Túradobozok kellenek rá mert nem lehet sehova pakolni, a szerszámkészletnek is csak 1 kis pak van bal dekni alatt, bár ebben minden elfér ami kellhet.
Hibalista
- Kormánycsapágy csere, majdnem 9 év után!(47000km) 11000 HUF,otthon sk megoldottuk. Index kapcsoló kopik az érintkezőnél, ügyes elektronikás megoldotta, egy darabig jó lesz, de a hőmérséklet befolyásolja, nem 100%-os.
Ide hordtam szervizbe
Garázs :D
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 47000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |