A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CBF125 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis világjáró ;)

Szöveges ítélet

2 évvel ezelőtt vettem, hogy a munkába járás költségeit csökkentsem. Először kis robogón gondolkodtam, de hamar meggyőztem magam, hogy inkább ez kell. Eleve városon kívülre járok, no meg ezzel hébe-hóba ketten is tudunk menni. A fogyasztása pedig nem sokkal több.
Olyannyira összejött a munkábajárósdi, hogy mikor leraktam volna a havas idő miatt, addigra olyan rég tankoltam az autóba, hogy beledermedt a nyári gázolaj. Így maradt a motorozás egész télen. Aztán a következőn is...mert közben eladtam a kisebbik autót. Néha persze sikerült a havon egyet-egyet esni, az utolsónál még a bordám is eltört, de neki semmi baja nem lett.
A nyáron vele voltam Angliában, összesen kicsit több, mint 4000km. Oda 3 nap alatt tettem meg az utat, vissza egy seggel, 1-2 óra alvással együtt 33 óra alatt. Szóval szerintem egész elviselhető nyerge, üléspozíciója van. Ja, 185cm magas és 105kg vagyok.
Most jön a 3. telünk, de előtte lecserélem a gyári TVS gumit, mert alapból is nagyon csúszik nedvesen, most meg kopottan pláne.
A fogyasztás a vártnak megfelelően alakul, nekem átlagban 2,5l/100km, a legkevesebb 1,8, a legtöbb 2,7 volt, mindkettő az angliai úton. Bár állítólag van, akinek 1,5-et eszik csak...
A végsebessége nekem 95-100 körül alakul, de ha szembe szél van (vagy emelkedő), akkor akár 70-re is visszaeshet. (Ez azért ritka!) A fogyasztást és a végebességet nem befolyásolja az sem, ha ketten ülünk rajta (max 60kg-ost vittem eddig), de a fékúton erősen a gyorsuláson egy kicsit érződik.
A láncszetek eddig nálam kb 10-12ezer km-t húztak ki, valószínűleg a téli üzemmód miatt, mert a mostaniban is 10ezer van és alig látszik viseltesnek, de a tél majd ezt is elrendezi! :/ A legegyszerűbb DID láncot vettem, a lánckerekekkel együtt kb. 10ezer HUF egy szett, szóval nem túl drága. A kötelező olcsóbb, mint egy 50-esre. :) Olaj 1 lityi megy bele 4ezrenként, gyertya 10ezrenként, kb 4ezerért, ezeken kívül talán csak az üzemanyag...
Ami lehetne kicsit jobb, az az erő...de akkor meg többet enne! :)

Hibalista

- Olaj, gyertya, lánc, lánckerék, fékbetét, lassan egy gumicsere is érik.

Ide hordtam szervizbe

Belmoto, Kaposvár

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Magam :)

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 3210
Megbízhatóság (10) Vezetett km 28000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? ETZ 150 Következő motorja? CRF250L
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.