A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Tact 1981 (49)

Tact 1981 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis szumós

Szöveges ítélet

$$$ update $$$

Irásomat még a szezon elején irtam,így az akkori élményeket tudtam megosztani.Nos hogy már október van leirom az idei évet.
Valamikor még május körül ki takaritottam a légszűröt-légszűrő szivacsot,igy ismét jól húzott.Júliusra elfáradt az akkumlátor (nem is pörgette eléggé a önindítót) ezért kicseréltem, és ezzel a lendülettel a gyújtógyertyát is.Augusztusban pedig átfordult az óra,igy hát 0km-res lett.
Az igen magas futásteljesítmény ellenére nem érzek rajta semmit csere érettnek.Olaj nem folyik sehonnan,csillapítás még mindig OK,kapcsolók-izzók-elektromos rendszer is.Idomok se töröttek-pattentok is rendbe vannak.-de azért láccik a 24 év-,...Hála istennek a tankban sincs rozsda,viszont a felniken mintha kezdene megjelenni egy két pötty.
A mocit olyan 60-65 km/h-rás utazóval használjuk,de nem esik szét.Remélem még 2-3 évig nem kell hozzá nyulni.Bár én úgy érzem fogja birni.Terjengenek olyan városi legendák,hogy ennyi idős korban már szétesik a főtengely..Nem látom előjelét,remélem még ezzel is van időnk.Mostanába OMV-s ásványi olajat vettünk bele,de elmegy.Hidegen füstöl vele egy kicsit,amugy OK.
Igen valószínűnek tartom,hogy ameddig ki nem leheli a lelkét nálunk lesz.Az árát már most behozta: 45 ezer forint/2 év télen-nyáron..De mivel szép állapotú 60 ezret megadnának érte,az bőven reális.Én ajánlom mindenkinek,ha találkozol egy normális állapotúval megéri megvenni.Azt nem tudom,hogy tuningolni megéri-e.Arra azért már nincs futóműve,de a fékei nagyon szépen dolgoznak.




Egy éve van nálunk,egy idős Úrtól vettük,hogy majd csak működni fog,hogy édesanyámnak könnyítse a munkáját.
Az eladó 93-asnak gondolta,és 45 ezerért vettük meg.Még azon héten utánna jártam,hogy ez a motor nem lehet 93-as már csak formavilága miatt sem.a honda japán honlapján megtaláltam,az alváz száma alapján,és ezt a tipust 84-86 között gyártották.Ő a második generációs Tact,az elsőt 79-83 között gyártották,az első modern értelembe vett Honda robogó volt az 1 generáció.A kutatómunkám olyan jól sikerült,hogy kiderítettem japán-ba ez kultusz motor volt,a bananarama még számot is irt róla:He´s got a Tact.Nagyon nagy mennyiségbe volt eladott ez a kis moci...Még egy régebbi Vandame filmben is szerepelt.A kövi generácio pedig a 89ig gyártott stand up tact,elektromos sztenderrel.
Az első AF-18as Dio-k is a AF-09es Tact motorját örökölték.
-----
A mi kis Tactunk AF-09-es,elektromos szivatóval,önindítóval,Mikuni karburátorral,dupla lengőkaros tellókal,CVT-automatával, 5,8 Le-rős gyári sport verzió/6000 rpm-nél,48 kg önsúllyal,kétütemű motor automata olajozású rendszerrel,távolsági fényszoróval,gyorshajtásra figyelmeztető lámpa.Mindez egy ´84-es nép-robogóban.
Rugózása lágy,a lengécsillapítás mindent elnyel.Kerekei tipikus japán 10 collosak,mindehhez hozzájárul az eszméletlen alacsony hasmagasság.(kb 8 cm)Gyakorlatilag emiatt sokat kell manőverezni a gödrök között.
Megbízhatósága kétségtelen,23 éves létére nem kell félni a lerobbanástól.65-s óráját akkasztja vége valahol 85 körül van.Amióta nálunk van kb 5-ször kellet berugni,azt is télen.Mindig önindítóval indul,de pöccintésre és már pöffög is az öreg gép.Szóval nagyon jó állapotú a motorja,semmi fura hangja nincs.Egyedül a ventillátor szokott néha zörögni minimálisan.Az óra csak 10-ezer km-rig mér,hát most oan 9000nél van és nem sokára átfordul.Feltételezem má párszor megtette.Ha majd 0km-res új tact-unk lesz feltöltöm a képet:)
Öööö most semmi más nem jut eszembe.Igazából sose rossz,sosincs baja,alig eszik.Bírja az emelkedőt,a 2 személyt.De anyukám és ő egy csapat,ők vigyáznak egymásra,semmi szabály szegés:)
De amikor nekem szervizbe volt az Aprilia,és a hondat használtam nem éreztem büntetésnek,nagyon szerethető járgány.Főleg,hogy ebben a motorban van nyomaték,ami a tuning elötti apriliamról nem volt elmondható


Hibalista

- Hátsó sárhányó--lerágta a kutya:)
- A trafó drótjainak a vége oxidálás miatt lecsúszott a trafórol.Ezért ezt eccer vissza kellet dugni.--2006-os szezon
- Akkumlátor,gyujtógyertya;2007-es szezon
-

Ide hordtam szervizbe

Egyszer volt karbantartáson,ahol fel lett polírozva,ki lett cserélve a légszűrőbetét,ki lett pucolva a karbi-kipufogó,és átesett egy átvizsgáláson.Minden gyári,semmit nem kellet javítani.,Motorja is fúratlan.

a polírozás szép lett,a többihez nem kell tudomány ezé kap egy 10-est

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1984
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 7900
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.