A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbf 125 (125 cm3)

Cbf 125 (125 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis pénzből kis foci

Szöveges ítélet

Szerettem a gyengesége ellenére. Városban, elővárosban kiváló, az M0-son már gyengécske: egy-egy emelkedőn beérhet egy kamion, ami kellemetlen...
Két fővel sem lassul érdemben.
A gyári india gumik életveszélyesek, csúsznak. Érdemes egy ContiGo szettre cserélni, max 30-ból megoldható.

Előnyei
- használtan olcsó
- már elég dinamikus, hogy városban az autókat legyorsulja
- nagyon olcsó alkatrészek (lánc, gumik, fék, olaj)
- városban 2L/100km: mindennapi ingázásra nincs jobb
- olcsóbb, mint a legtöbb hasonló korú/teljesítményű robogó

Hátrányai
- a szerviz munkadíjak megegyeznek egy nagyobb motoréval, ami soknak tűnhet a motor értékehez képest
- gyorsforgalmi utakon elvérzik, kerülgetni fognak a külső sávban, ami rémisztő lehet
- 110-nél az úttartása sem kiváló a pilicka gumik / kis tengelytáv miatt
- összeszerelési minőség: tartogathat meglepetéseket az indiai gyártás miatt, lásd generátor, középsztender
- alulméretezés: mintha minden alul lenne méretezve, gyorsan kopik, sok mindent kell cserélni

Hibalista

- (lehet, hogy visszatekert órával vettem, így a km állásokhoz nyugodtan adjatok hozzá 20000-et :)
-
- 11000km-nél:
- Váltókar perselyezés
-
- 15000km-nél
- Akkusaruk korrodáltak - csere
- Hátsó futómű: menesztőcsapágy lógás, csere
- Első futómű: nyakcsapágy kopott, csere
- Teleszkóp szimmering csere olajfolyás miatt
-
- 16651km-nél:
- Generátor elégett, zárlatos; fejlítás újra tekercselés. Már gyárilag rosszul volt tekercselve: pár tekercs megszakadt öt éves korára és a töltés annyira leesett, hogy nem kapott elég feszültséget az elektronika.
- Sztender: eltört a gyári heggesztés a közép sztenderen

Ide hordtam szervizbe

Kawaszati - Szatmári Laci: mindig lelkiismeretes. Túlterheltség miatt gyakran kell rá várni.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2009
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 10954
Megbízhatóság (8) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Bravo moped 50ccm 1kW Következő motorja? CBF500
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.