Kis pénzből kis foci
Szöveges ítélet
Szerettem a gyengesége ellenére. Városban, elővárosban kiváló, az M0-son már gyengécske: egy-egy emelkedőn beérhet egy kamion, ami kellemetlen...
Két fővel sem lassul érdemben.
A gyári india gumik életveszélyesek, csúsznak. Érdemes egy ContiGo szettre cserélni, max 30-ból megoldható.
Előnyei
- használtan olcsó
- már elég dinamikus, hogy városban az autókat legyorsulja
- nagyon olcsó alkatrészek (lánc, gumik, fék, olaj)
- városban 2L/100km: mindennapi ingázásra nincs jobb
- olcsóbb, mint a legtöbb hasonló korú/teljesítményű robogó
Hátrányai
- a szerviz munkadíjak megegyeznek egy nagyobb motoréval, ami soknak tűnhet a motor értékehez képest
- gyorsforgalmi utakon elvérzik, kerülgetni fognak a külső sávban, ami rémisztő lehet
- 110-nél az úttartása sem kiváló a pilicka gumik / kis tengelytáv miatt
- összeszerelési minőség: tartogathat meglepetéseket az indiai gyártás miatt, lásd generátor, középsztender
- alulméretezés: mintha minden alul lenne méretezve, gyorsan kopik, sok mindent kell cserélni
Hibalista
- (lehet, hogy visszatekert órával vettem, így a km állásokhoz nyugodtan adjatok hozzá 20000-et :)
-
- 11000km-nél:
- Váltókar perselyezés
-
- 15000km-nél
- Akkusaruk korrodáltak - csere
- Hátsó futómű: menesztőcsapágy lógás, csere
- Első futómű: nyakcsapágy kopott, csere
- Teleszkóp szimmering csere olajfolyás miatt
-
- 16651km-nél:
- Generátor elégett, zárlatos; fejlítás újra tekercselés. Már gyárilag rosszul volt tekercselve: pár tekercs megszakadt öt éves korára és a töltés annyira leesett, hogy nem kapott elég feszültséget az elektronika.
- Sztender: eltört a gyári heggesztés a közép sztenderen
Ide hordtam szervizbe
Kawaszati - Szatmári Laci: mindig lelkiismeretes. Túlterheltség miatt gyakran kell rá várni.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 10954 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | Bravo moped 50ccm 1kW | Következő motorja? | CBF500 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.7/10) |