A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » CB500X (2019.) (471 cm3)

CB500X (2019.) (471 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis Mindenes

Szöveges ítélet

12 évig ( 73 ezer km ) használtam egy Versys 650-et , ezt váltotta hosszú szemlélődés és próbák után a kis Honda.
Többnyire magamban , utas nélkül motorozom , leginkább pár napos külföldi túrákat csinálok. Ehhez kerestem új társat , ami leginkább megfelel az elvárásoknak.
Egy henger , kettő , négy , ötszáztól ezer cm3 - ig nézegettem. 70 kg pilóta , 172 magasság , legfontosabb a kényelmes üléspozíció hosszabb távon is, és azt kell mondanom , a Versyst nem könnyű überelni ilyesmiben.
Az előző CB500x is tetszett , de most , hogy "ráncfellvarták" rendesen jó lett , nagyon ügyesen nyúltak hozzá. A 19" első kerék , az új műszerfal , full led világítás , vajpuha kuplung , és a design apró átalakítása meggyőzött , hogy tegyünk egy próbát.

A MOTOR olyan kis finom ,barátságos , jól használható egészen tág fordulatszámtartományban, hozza a sorkettő minden előnyét. Ha kell nézelődős ,ha kell egészen lelkesen ugrik meg...
Fogyasztása 3,2 liter körül van , igaz még csak óvatosan pörgetem.

A FUTÓMŰ egyszerű és puha. Részemről még nem állítgattam , de a normális motorozáshoz teljesen jó partner , egészen jól nyeli az úthibákat ,és kanyargásnál sem érzem , hogy kevés lenne.

A FÉKEK a fentebb említett tulajdonságokhoz passzolnak ,semmi hiányérzetem nem volt még a szimpla első tárcsa miatt

A TELJESÍTMÉNY egy sarkallatos pont , de úgy érzem az én motorozási körülményeimmael , stílusommal , rutinommal , stb. együtt lehet élni vele különösebb lemondások nélkül.

Az ÜLÉSPOZÍCIÓ a 172 magasságomhoz kényelmes , lábam éppen biztonsággal ér a talajra. Ülése kicsit keskenyebb , mint az előző mocimnak , nagyobb túrát még nem mentünk , rövid távon szuper.

A DESIGN rendben van , jó ránézni a gépre , vagány szerethető fazon.

A 48 LE egy személynek , ép eszű motorozáshoz bőven elegendő, komolyabb hegyek próbája tavasszal várható , a bejáratást követően.
Ha képesek vagyunk helyén kezelni ezt a motort , egy nagyon jó ár-érték arányú választás lehet mindenkinek , és remélem én is hasonló időt töltök majd vele , mint az elődjével.

- Itt eltelt két év és 10 ezer km... volt Montenegró-Albánia túra , Transalpinás kiruccanás , és mindenben hozta a várakozást,továbbra is úgy gondolom , jó döntés volt a kis Honda , természetesen maradtam 72 kg ,és egyedül használom

Hibalista

- még semmi

Ide hordtam szervizbe

Cegléd Honda

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2020
Kényelem (8) Használati időtartam év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (0) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Versys 650 Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.