A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 600 F 1991 (599)

Cbr 600 F 1991 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis CBR forever

Szöveges ítélet

2008 nyaran lattam meg egy hirdetesben, az adott videki varosban akadt dolgom ket egymast koveto hetvegen, az elson megneztem a gepet, a masodikon kiprobaltam es vittem. :)
A modellrol csak jokat hallottam korabban, kozel egy evig keresgettem azt a tipust, ami megfelelne az elvarasaimnak. Kezdo motoros voltam, zero kilometerrel, gyakorlattal; megbizhato, halados, ugyanakkor turazasra, nezelodesre is alkalmas gepet kerestem. A CBR-ben ezeket mind megtalaltam.
A probakor utani elso mondat a kovetkezo volt: "Ez nagyon kenyelmes". Egy 172 cm magas embernek tokeletes a motor; a menetszel sem zavaro ca. 160 km/h-ig, nem farad el a csuklo sem (egyszer egyultomben mentem 500 km-et, csak tankolni alltam meg. Akkor azert mar vartam a nap veget. :))
Megbizhatosaga legendas, ezt megtapasztaltam. Mar hozzam kerulesekor sem volt fiatal joszag (17 eves), de az egyutt toltott cirka 30000 km alatt egyszer sem hagyott cserben. Volt akksi-lemerules (betolassal rogton indult), jobbra-balra eldoles (kuplungkar banta, de meg negyed karral is lehetett valtani), km-ora spiral szakadas, de ezeket leszamitva mindig utra keszen vart, tobb honap allas utan is gond nelkul indult tavasszal, aztan hajra.
Minden telen gondosan atnezte Levi, a vezermulanc-csere volt talan a legnagyobb koltseg. Olajat kapott, 6000 km-kent. Nem tul fiatal kora ellenere egy 6000-es futas alatt mindossze ca. 1 l olajat evett. Benzinbol a 4 eves atlag 5.5 l/100 km. Mondom, turaztam leginkabb. :) Ha megkapja a szukseges, minimalis torodest, a vilagbol kivisz ez a gep. Bebarangoltam vele az egesz orszagot, Felvideket.
Elso motorom volt, fajo szivvel valtam meg tole, de nem nagyon tudtam pakolni ra. Egy par evvel fiatalabb, dobozos CBR lett a kovetkezo vas. :)
Csak ajanlani tudom mindenkinek a tipust, meg kezdoknek is.

Hibalista

- felso villaszar csere
- teleszkop-szimering es olaj
- km-ora spiral
- vezermulanc
- Ezeken tul a kopo alkatreszeket kellett cserelni (fekbetetek elol/hatul, fektarcsak, gyertya, levegoszuro, stb).
-

Ide hordtam szervizbe

Levi for president. :)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 67000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja? CBR 600
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.