Király DIO koppintás!
Szöveges ítélet
Végül is nekem nem Honda DIO-m van hanem Honda G-m. A G olyan mint a DIO belsőleg, külsőre teljesen más. Az biztos, hogy a DIO-hoz való kapcsolókat vettünk rá. Első motorom és tanulni rajta rendkívül jó. A fogyasztását még nem sikerült teljesen bemérni de olyan 4-5 l/ 100 km körül lehet. A gyorsulása iszonyat jó! Egy kicsit több gázt adsz neki indulásnál és kilő mint a rakéta. Szépen tudja hozni a 60 km/h sebességet! Eddig hátsó fékbetét csere volt, meg karbi tisztítás. Elöl tárcsa fék van rajta, és már érik rajta a tárcsa(!) csere. Mi festettük le ami nagyon jól sikrült! Egy gond volt vele, hogy már rossz akksival vettük és nem volt olcsó az új(7590 HUF !, de zselés:) ) Eddig tökéletesen meg vagyok elégedve!!!
Hibalista
- Kopó alkatrészek + karbi tisztítás + rossz akksival vettük
Ide hordtam szervizbe
Ismerős csinálta
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 3092 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |