Kicsi Harley-s Forma
Szöveges ítélet
Olaszországból lett behozatva, törötten. Így mélyen áron alul hozzá jutottam.
Mivel elestek vele többször is, aztán hagyták állni vagy 5 évet volt vele pár probléma. De a motor átforgott így megkönnyebbülve kezdtünk neki a munkának.
A TÖRÖTT részek javitása:
Először be kellett szerezni egy gyújtás elektronikát mert nem volt jó a benne levő. Hihetetlen hogy Alig lehetett hozzájutni, Pesten egy másik törött 600as shadowból lett rendelve. Egész országban csak ez az egy volt. Interneten Külföldön sem találtam ilyen alkatrészt.
Utána egy akku-t kellett venni bele, ugyanis az sem járt hozzá ! Hihetetlen.
ezután olaj/olajszűrő csere, mikor kiengedtük a benne levő " olajat" szürke-barnás színe volt mind az iszap, aztán egyszer csak összesűrűsödött darabkák potyogtak ,majd megállt a folyása, csavarhúzóval kipiszkáltam elég durva mennyiségű összeállt olajat, majd ismét folyt. 2-3 szori olajcsere után már tiszta olaj folyt át a rendszeren. Természetesen ez az állás hibája nem a motoré . Ki kellett cserélni a a kormányt ugyanis elég durván el volt hajolva a bal oldali része felfelé, egy fekve-nyomó rúd kinézetű széles kormányt kapott
,nagyon baba. A baloldalon a hátsó lábtartó -tartó rúdja el volt hajolva.
Ami pofon egyszerű, rá lett húzva egy cső és hangyafasznyi kis mozdulatokkal vissza lett egyengetve. A láncvédő burkolatot egy lakatos ismerős megoldotta, ugyanis el volt hajolva az is. Valamint a hátsó rendszámtartó is el volt hajolva. és indexek nem voltak hozzá. kb1000 forint volt a kettő.
Ekkor jön a karbi pucolás, amit kicsit nehezen lehetett kivenni és visszarakni annál nehezebben, ugyanis a helyen sokat kispóroltak. Gyertya csere:3400 HUF volt a 4 gyertya. Fékbetét csere 1500 HUF. A hűtőtakaró elég csúnyácska rozsdás volt így lekrómoztattam :4500 HUF. Két tükröt kelett venni rá : 5000 HUF . Mivel ezek horribilis tételek úgy gondolom, nem kell megszeppenni :)
Jöhet a fagyálló . És Bepöffenteni a gépet, pöccre indult kis szívatóval.
Mehet a festőbe, Festés után derül ki hogy az állás következtében a benzinből lecsapódott víz kimarta a tankot két helyen, 3 komponensűvel be lett tömve, majd újrafestve.
Az első villája Toldott és dőlésszöge is módosítva van, igy lett megvéve. nagyon pöpec, így lejjebb kerül a valaga és szép dőlés szöget ad neki.
Az első lámpa nem volt jól tömítve így a tömíteni kellett hogy ne folyjon be a víz.Hátsó fék Rudja fordítva volt felgányolva, lefelé nézett, megforgattuk hogy felfelé álljon és mindjárt volt fékhatása, sajnos hátul DOb fék van.
Negatívum:kontakt hibás a kormánynál az index és az önindító, néha nem indult el emiatt, akkor bosszantó ha nincs a közelben senki / semmi.
Hátul DOB fék. 2 személyel kicsit nehezebben megy.
pozitívum: Nagyon könnyű és alacsony az ülésmagassága, alacsonyaknak kiváló, hisz a lámpánál nem kell aggódnod hogy leér e a lábad.
az ülés kényelmes és a lengéscsillapítók nagyon jól végzik a dolgukat, nagyon kényelmes motor. Váltója mind a vaj. Nem hallasz kattanást, kerregést, semmit.
a lábtartó pont jó helyzetben van gyárilag előretolva.
Viszonylag kicsit nehéz vele a megfordulás, mondta fater a dyna után miután megakart fordulni a shadowal. Lehet a villaszög módosításnak és hosszabbiknak tudható be, gyárit nem próbáltam még. Viszonylag jól gyorsul a 600 ccm hez képest. Előzni lehet vele 110 es tempónál is, kiviszi a 150et is ha nagyon kell
de ez a motor nem erre lett kitalálva. Sajnos a következő évben kapott 5ödik sebességet a Shadow. igy csak 4 sebességgel kel beérni , de nem is baj mivel 4ben 90-100 tempónál sem pörög túl a motor, pont kellemes.
Városban nagyon élvezetes, 3 ban megyek kicsit visszaengedem a gázt és 50es tempóhoz visszalassulva elég nagyokat csattog, a nagyobb gépek elbujtatnának, habár alapjáraton halkabb mind egy nagy motor, de nagyon harapós a hangja.
Ha leszedem a hátsó táskatarot és háttámlát, akkor spori-s benyomást kelt kicsit távolabbról. Nem utolsó szempont a hátsó kereke jóval szélesebb a harley spori és a dyna hátsó kerekénél, még az öregem is Féltékenykedett picit.
Mindenkinek csak ajánlani tudom, a műanyag részeket fémre cserélve, kapsz egy szép kiállású choppert, ami keveset eszik.
Hibalista
- a KM óra számlálója megállt.
- a kicsi napi számláló mér, és a sebességet is méri.
- MŰANYAG ! Miért kell rá rakni műanyagot? Ami fém rajta: első sárvédő, tank.
- ami műanyag: hátsó sárvédő, és az ülés alatt oldaldeknik amik egy szarabb ut után megrepedtek, és szinte csak a lélek tartja ott, egy gyengébb patent, egy kolegának az ugyanilyen gépjéről le is repült menet közben, később megtalálta a mező szélén. Én felfurtam csavarral 2 helyen, igy most két csavar tartja,
- ami még műanyag a tank elejének az alján a takaró. Terméseztessen ez is el van repedve.
Ide hordtam szervizbe
Haver
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | s51 | Következő motorja? | Spori vagy Dyna |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |