A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vt 250 1989 (249)

Vt 250 1989 (249) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kicsi a V2. de gyors!

Szöveges ítélet

Régóta tervezem, hogy írok a gépről, de ez nem is olyan egyszerű műfaj...
Nézzük tényeket:
249 ccm
40 lóerő 12 000-es fordulatnál
25,6 Nm 9 000-es fordulatnál
vízhűtés
szárazon 140, feltöltve 153 kg.
max. speed 170 km/h, CBR600RR-el mérve.
Szerintem impozáns értékek egy ekkora motorotól. A hasonló korú Lada Samara 1500 köbcentis motorból 75 pacit és 114 Nm-t képes kihozni. Igaz, nem 12 000-es fordulaton... Nade térjük vissza a VT-hez. Aki ránéz, kapásból azt kérdi: Mekkora, 400-as? Hát nem kérem, nem 400, csak 250-es. Tééényleg? Bizony!
Kell kérem a hely a hengerenként 4 szelepnek! Ahogy egyik előttem szóló írta: örök élet+2 nap :) Mint minden pörgős motornál, itt is oda kell figyelni, hogy hidegen nem hajtuk és akkor nem lesz gond. A net szerint képes elmenni 100 000-km-ig nagyavítás neélkül...
Mikor megvettem nem voltam ennyire lelkes. Japcsiból behozott drab, itthon én vagyok az első tulaja már 2004 óta. A sós tengeri idő meglátszott rajta. Belül a tank totál rozsda, az alu vázat is megkezdte az idő, szintúgy a felniket. A tankot megcsinálták a többit nem. A vázzal sokat küzdöttem, csiszolás, súrolás, lehelés, imádkozás, foházkodás, anyázás után olyan amilyen, motmár nem érdekel. A felniket meg lefujattam. A hátsó pro-link felfüggeszés is megviccelt, nem egyszer. Vásárlás után nem sokkal elengedte az olajat. Megcsinálták. Aztán megint elengedte az olajat. Megcsinálták, ezúttal jó lett. Csak a menetesszár tekeredett ki vagy félév múlva egy hosszabb túra alkalmával, vagy 100 km-t mentem csillapítás nélkül. Megcsinálták, azóta jó. Kopp-kopp... Lánc cserénél hátra tetettem egy 2 foggal kevesebb lánckereket, hogy ne legyen olyan pörgős. Majdnemhogy felesleges volt. Azonos sebességnél a fordulatszám nem változott észrevehetően, 2 személlyel 1 bolhafingnyit lomhább lett. Idén tavasszal e-bay-ről rendeltem 2 iridíumos ngk gyertyát, darabját fele áron meghozták szállítással együtt mint itthon amennyibe került volna. Ezzel, meg az új légszűrővel eddig max. 3,8 L a fogyasztása, korábban 4 fölé is fel tudtam tornázni. A tavaly beszerzett új Bridgestone BT45 gumikkal jelentősen javult a kanyarsebességem. Alacsony súlypont, kis súly, jó gumik, ideális kanyarvadász, nagyobb és újabb géppel közlekedő haverok csak pislogank... :) Na és ott a hang!!! Moriwaki dob (vagy rendszer?) eszméletlenül szépen szól! A szomszéd tömbházból többen is ki szoktak álli az erkélyre amíg melegítem :) Babetta, Simson Schwalbe (1969-ből, megvan még) és egy leharcolt Suzuki DR125 után kötöttem ki a VT250-nél. Elsőre beleszerettem, a kezdeti hibái után most ugyérzem műszakilag rendben van, IMÁDOM! Nagyobb gép? Minek! Hosszabb túrára nem a leg ideálisabb, de napi használathoz tökéletes.

Hibalista

- kopó alkatrészek: fékbetétek (6000+9990 ft), lánc+lánckerekek, gumik (44 000 ft), légszűrő (9600 ft), gyertyák (6000 ft e-Bayről), akku (10 000 ft)
- nem kopó: hátsó lengéscsillapító, asszem 11-12 000 ft körül volt a javítása, felnik festése

Ide hordtam szervizbe

Bajnok Motor, itt vettem

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Lakamoto, mégicsak Honda szervíz...

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1993
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 21000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.