A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 125 1971 (124)

Cb 125 1971 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kicsi a bors, de szemét

Szöveges ítélet

Azért vettem, mert egy kiváló állapotban megmaradt, régi twinnek látszott, mindene eredeti volt. Kicsit nehezen indult, de nem is került sokba, ha jól emlékszem 70 ezer forintért került hozzám. Végigmentem a karbikon (ez kéthengeres), beállítottam a szelepeket, kicseréltem az olajat, faragtam bele légszűrőt, akkor még motoroztam is vele néhány száz kilométert - igaz, az egyes utak nem vittek messzebb tíz-tizenöt kilométernél. Nem mertem távolabbra hatolni, mert mindig lemerült az akksi. Amikor működött, eszeveszetten jó hangja volt, a 125 köbcentijéhez képest (akkora a motor, mint egy postás SR125-ös!) kihúzatva egész rendesen hasított is. A kétkulcsos első fék tűrhető volt rajta, de az üléspozíció nagyjából egy Simsont adott ki, ezért inkább kamaszmotornak lett volna való.
A Hosubához vittem megcsináltatni az elektromosságot meg beállítatni rendesen a karbikat (Dunaharasztira), visszakaptam "megcsinálva". Az egy szem elektronikai szabályzót lekenték szilóval, valami másik légszűrőt műtöttek rá, állítólag szinkronozták a karbikat, mindezt negyvenezerért. Mindenesetre onnantól a korábban kis fordulaton ki-kihagyó motorból fix egyhengeres lett, mellesleg meg állandóan ömlött mindenütt a benzin. Hát persze, mindkét spéci tűszelep eresztett a karbikban. Szereztem tűszelepet, akkor az úszó lyukadt ki, közben kiderült, hogy semmi töltése nincs a motornak. Aztán nagy nehezen összetákoltam, akkor meg gyenge lett, szétszedtem, hát leette a bütyköket a vezérműtengelyről. Szerezz itthon bütyköstengelyt egy negyedszázados kis Hondához. Én inkább felhegeszttettem az egyetlen megmaradt jó bütyök alapján. Volt egy pillanat, amikor kínkeservesen, de olykor két hengerel működött, akkor eladtam valami 120 ezerért. Azóta láttam felbukkanni mindenféle veteránbörzéken, még mindig jól néz ki, kapott egy motorgenerált is, ha jól tudom, de nekem attól még csak egy rossz emlék marad.

Hibalista

- Karbik (tűszelep, úszó, súber, minden), fesszabályozó, vezérműtengely, kormánnyak-csapágy

Ide hordtam szervizbe

Hosuba

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1972
Kényelem (2) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 26000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 200
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.