Kib*szott velem, de imádtam
Szöveges ítélet
Hát
19 éves voltma és szerettem volna egy jo motort venni.
Elöször nem volt sok pénzem igy gondolkoztma mindenféle MZ k ben de azán egy kis szerencsével olyn helyzetbe kerültme hogy elkezdhettem nézegetni a Japán 250 es dolgokat.
Nem voltma egy nagy muszaki zseni magyarul lo*aszt értettem a motorokhoz d eazt tudtam hogy ahol nagya fordulatszám ott nagya kopás is igy mindenképpen V2 est akartam.
Nah nem volt sok választási lehetöség a 250 es V2 s kategoriábol igy hát hamar szerelmes lettem ebbe a kis dögbe piros szinü fehér pacskerokkal(kerekek) nagyon teccet és hálisteenk kurvaolcson sikerül megvennem.
Hát nagyon örültem neki meg mindne mint hogy elsö motor és nem is volt senki semmi baja egy ideig...
Aztán kezdödtek a dolgok.
Az elö teleszkopszárakrol lepattogott a krom igy kidörzsölte a szimeringeket és elfolyt az olaj:(
Nemsokkal rá ugyanez megtörtént a hátsö központi rugostaggal:(
Nah mondom bumm kifogtam.. láccik hogy enyit értettem a motorokhoz akoriban.Mondjuk ha jobbna megnéztem volna vételkor akkor láttma volna hogy a kromozás nem volt jo állapotbna az elsö villákon.Mondjuk a hátso rugostagot már nehezebbne tudtma volna nézegetni.
Nah ezek megvoltak aszthittem hogy végre végea költségeknek és nyugodtan tudunk együtt gurulni.
De nem!
Sajnos a karburáto közbeszolt...A helyzet az volt hogy egyik henger nálam a hátso nem mindig akakrt müködni szla hidegen okés volt melegen már nem ment egy hengerrel meg mégsem az igazi.
Egyzszer Pápán jártma akkor ép ugy jol muködött a motor és nem volt vele semmi baj viszotn hazafelé menet elkezdte játszani a játékát és utána végleg leált hát azhittem beleboritom az árokba anyira ideges voltam.
De aztán addig szivatoztam mig beindult és hazajöttem vele.
Nah utána megfogadtma hogy most addig nemmegyke vele amig minden nem lesz rajta tökéletes.nah elkezdük keresni a hibát egy autoszaerelö barátommal aki eléggé értete a dolgokhoz igy hálistennek nem kelelt a honda szervizbe menni és othagyni a gatyámat is.
Hosszas tökölés utána miután már cseréltünk gyertyát néztünk gyujtástravot szelepet állitottunk mégsem ment.
Mire kiderült hogy a hátso henger karburátorjában (nem tudom hogy az istenbe) de elmozdult az uszoszint.Egyszerüen egy fémdarabkameghajlott és az okozta az öszes boszszuságot.
Ehez hozzá kell tenenm hogy a benzintank rozsdás volt de iszonyuan.Tankcsere? Áhh 35ezer használtan. Igy fogtam beleszortma köveket és öszeráztam ami leverte a nagyobbdarab roszdákat.utána meg roszdamaroval szépen kimarattam utána tökéletes fémszinu lettolyn mintha uj lenne.
Öszintán szolva egyáltalán nem bántma meg hogy megvettem a motort mert áron alul vettem 9000km el alig használták.
Talán ezért is kezdett lejönni a krom a fillákrol nah arrol meg én tehetek hogy nem néztem meg figyelmesen.Amuyg a két villa ujjonan 60zer használtan tökéleteset vettem 15érta kettöt plusza két szimering 5ezer ill a hátso rugostag az volt még 12 ezer használtan szal öszesitve nem olyn nagy költség volt.A karburátor javitása meg ingyne volt mivel én csináltam.
Jah kifelejtettem mégvlalamit.nekem a hátso fék nem muködött normálisan ami azt jelenti hogy ha ráléptem kicsit az elég volt arra hogy az olaj felmelegedjen és táguljon magátol(öreg volt az olaj nemotm hány éves lehetett) nah mind1 ez eljátszott párszor hogy beblokolt a hátso kerék és utána nem tudtma menni vele egyszer sajnos nem vettem észre és leégett a kuplung.Cseréja nem olyn eygszerü egy speciális körmös kulcs kelelt amit legyártattma egy esztergályos ismerössel 2500ft ésa kuplung meg 7000 volt szal aniyranem votl vészes.
A felsorolt költégekkel együtt is még jovak a piaci ára aalt voltma összeségben szal nem bántma meg egy kicsit sem SZUPER MOTOR mindenkinek ajánlom aki fiatal és akakr ej jo megbizhato motort.
Ui:Figyeljetek oda a benzintankra,az elsö villákra,hátsofék fékolaj:) és a rugostagra hátul amugy semmi bja nemlesz.
Szrintme nekme ez egyedi eset de én mégegyzser megvenném ha 250est kellene vennem mert imádtam még ezek elelnére is hiszema legtöbb dolgot az én hibámbol nem vetmeészre.
Hibalista
- -Elsö villák a krom lepattogot ami miatt a szimergingek tönkrementek és foylott az olaj.
- -Hátso központi rugostag olajfolyás.
- -Benzintank rozsdáodás.
- -Beszorult hátso fék emiatt leégett a kuplung.
- -Karburátor uszoszint probléma.
Ide hordtam szervizbe
Egyik legjobb havarom autoszerelö.Tökéletes munka és mindig ingyen szerintem nincs ennél jobb.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Nem volt szükség másik szerelöre ö is elég jo volt.
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 9000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |