Kezes nagyvárosi dugókerülő
Szöveges ítélet
Tudom ajánlani mindenkinek, aki városban, aszfalton szeretné használni, mert rendkívül ügyes, jól kezelhető motor. Könnyen hozzá lehet szokni, jól fékezhető még kanyarokban is. Nem túlzottan szereti a gyors és enyhe kanyarokat, de szűk íveken a végtelenségig lehet dönteni. A gumik jók, hátul kissé gyorsan kopik. Hatvan kilóméternyi motorozás után már néha fel kell állni, főleg amíg az ülés nem idomul a pilótához. Később egy százast vígan el lehet menni vele. Nagyon zavaró a kis tank. Ha bátor vagy és finoman vezetsz, max 200 km-t lehet megtenni két kút között. A motor nem nagyon szereti a kétszemélyes hegyi túrát nagy melegben. Meg te sem fogod, ha rövidgatya van rajtad, mert a lábadat egy megállásnál menten epilálja a forró levegő ami a blokkról szétszéled. Maga az egész szerintem egy innen-onnan "összedobott" gép, nem kiforrott konstrukció, it-ott olcsó megoldásokkal. Különben nem olyan rossz, csak egy kicsit talán kukacos vagyok. Ami szerintem rettenetes, az a gyujtáskulcs helye és a "műszerfal". Nem tudsz meg semmit a motorról. Van-e olajnyomás, nem túl meleg-e a blokk, mennyit forog éppen, semmit. A kulcsot meg a zárba tenni kesztyű nélkül is elég nehéz, hát még...
Remélem senki kedvét nem vettem el, mert még most is úgy gondolom, hogy nem volt rossz döntés, hiszen néhány hiba mindegyik vasban van! Üdv: Széltoló :-)
Képeket nemsokára felteszek a mociról. (ha már kicsit leporoltam)
Hibalista
- Kipufogovég-dísz festése szériahibás(szerintem)
- Hátsó teleszkópszár bemaródott (ráfröcsköl a hátsókerék)
Ide hordtam szervizbe
Hosuba, Dunaharaszti
Értékelése: 4
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |