A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Nx 650 Dominator 1991 (650) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kezes bárany

Szöveges ítélet

Megvettem,mert megtetszett. Formás darab, jó futómű. Lábon jöttem vele haza. Már hazafelé észrevettem, zörög a vezérműlánc. Hidegen a hengerfejből kopogás hallatszott, ami a bemelegedés után megszűnt. Öreg motor, gondoltam. Nem volt vele semmi gond, kivéve,hogy egyszer leesett a lánc, mert ferdén volt beállítva a kerék, amit azért megnézhettem volna. És az olajvezeték, ami a vázba nyomja fel az olajat kilyukadt, ezt házilag meghegesztettük. Azért lyukadt ki, mert a kipufogócsőhöz hozzáért, és kidörzsölte, ki tudja mióta. A volt tulaj elfelejtette mondani, hogy a motornak jelentős olajfogyasztása van, ami konkrétan két olajcsere között 1,5 liter. Ennél a típusnál az olajcsere 3000 km. Amikor megvettem, kilométer-számláló 40000-t mutatott. Én 5000 km-t tettem bele. Néha leállt a motor, általában ha alacsony volt az alapjárat. Hozzáteszem, a 40000 km túl kevésnek tűnik, inkább jóval több lehetett. A motor Olaszországból származott. Amúgy jó motor volt, de már a gumik is kopottak voltak, eladtam jóval olcsóbban mint vettem. Elmondtam a vevőnek a hibait, mert egy motoros így tesz! Ha valaki vesz ilyen motort, figyeljen, hogy hidegen is csendesnek kell lennie, mert ezek a motorok nagyon finom műszerek! Egyébként a hidegen való zörejek a szelephimba perselyeinek kopása miatt vannak. Nagyon jó motorok! Megbízható. Jó fogyasztás. Volt, hogy finoman közlekedve, két személlyel 3,8 l jött ki hosszú távon.Terepen nem túl jó, mert nehéz. Aszfalton a legjobb, esetleg laza földút. A légszűrőcserére oda kell figyelni, mert megnő a fogyasztás, és nehezen fog indulni. Az olajcsere is fontos, mert csak 2 liter olaj kell bele. Két személlyel csak akkor jó utazni, ha az utas könnyebb személy, mert az utasnak kényelmetlen, és a 44 lóerős motor is megérzi. De jó motor, újra választanám ezt a megbízható típust! Finoman kidolgozott! A Honda tényleg Honda! Nem bántam meg! Jó, nyomatékos motor, nem kellett pörgetni! Szerettem! Jó volt vele motorozni!

Hibalista

- Az előző tulaj hibájából adódóan a lánc leesett.Na persze én meg nem ellenőriztem.A kipufogócső kidörzsölte az évek során,kilyukadt.Házilag meg lett hegesztve.Semmi több!

Ide hordtam szervizbe

Saját magam javítottam.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Gs 500 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.