A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 1000 Rr Fireblade 2006 (999)

Cbr 1000 Rr Fireblade 2006 (999) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kezes állat !

Szöveges ítélet

Újonnan vettem a motor, így még nekem kellet betörnöm ! Az első 1000 km-et csak poroszkáltam vele ! Tanulásnak és megszokásnak tökéletes volt.
600 cm3 RR-t akartam venni de aztán 1000-es lett belőle. Később nagyon megbántam volna. Nem mintha annak az ereje kevés lenne de az a hatalmas nyomaték ami már 4000-től megjön az hihetetlen.Nem kell vele állandóan kapcsolgatni városban. Olyan 5000-6000 megtol rendesen ,majd 9000 felett pedig hihetetlenül gyorsul.
Tényleg olyan, hogy ha csak lassan akarsz vele menni úgy 100-150 között akkor nem érezni az erejét. De ha rácsavarod a gázt akkor viszont megindul rendesen. Elég elől van a súly mivel így lett épíve, meg elég magasan hordja a seggét így kb olyan 6000-től veszi fel az elejét.
A gyári teljesítménnyel én igazán meg voltam elégedve, de mégis a dobot kicseréltem egy nyitottra ! Sokkal szebb lett a hangja ( imádom amikor motorféknél olyan 7-8000 E körül elkezd durrogni meg lángolni ), meg sokkal közvetlenebbül veszi a gázt. A gyári olyan érzés volt mintha egy nagyon kicsit késett volna, bár ez lehet hogy csak én éretzem így, de a nyitott dobbal ez azonnal megszűnt.
A szélvédelme tényleg kevés volt így kicseréltem egy bubisra !

Van egy pár ismerősöm akiknek ugyanilyen van és az ő véleményük is, hogy hülyeség amit az ujságok a cikkekben írnak, hogy gyenge a többihez képest. Ez egyáltalán nem igaz. Lehet hogy a padon 5-6 Le kevesebb,de ez az utcán nem érezni. Sajna a pályán még nem próbáltam. De nézd csak meg amikor nincs rajta a ruha és hasonlítsd össze a többivel. Minden ott van ahol lenni-e kell és olyan minőségben is. Már próbáltam többi japán gépet meg olaszt is de valahogy egyik sincs úgy össze rakva mint általában a Honda. Egy kicsit kattog a váltója, csörög valami a motorban meg satöbbi. Ezen nincsenek ilyenek.
Én imádom a sportmotorokat, mindegyiket, szóval nem haza beszélek, de ha motor akkor Honda.
A fogyasztása nekem mindig 9, 9-5 L jött ki. Teljesen mindegy , hogy csak poroszkálok vele, vagy kinyomom a szemét. Ezt nem értem de így van. Egyébként meg ilyen motoroknak felesleges nézni. Annyit egyen amennyit akar, de haladjon cserébe, és ez halad is ám rendesen.

Hibalista

- Mivel új volt csak kötelező szervízre vittem ! Csak olaj és olajszűrő csere volt 10-15 E Ft.

Ide hordtam szervizbe

Wilker

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.