Kezes állat !
Szöveges ítélet
Újonnan vettem a motor, így még nekem kellet betörnöm ! Az első 1000 km-et csak poroszkáltam vele ! Tanulásnak és megszokásnak tökéletes volt.
600 cm3 RR-t akartam venni de aztán 1000-es lett belőle. Később nagyon megbántam volna. Nem mintha annak az ereje kevés lenne de az a hatalmas nyomaték ami már 4000-től megjön az hihetetlen.Nem kell vele állandóan kapcsolgatni városban. Olyan 5000-6000 megtol rendesen ,majd 9000 felett pedig hihetetlenül gyorsul.
Tényleg olyan, hogy ha csak lassan akarsz vele menni úgy 100-150 között akkor nem érezni az erejét. De ha rácsavarod a gázt akkor viszont megindul rendesen. Elég elől van a súly mivel így lett épíve, meg elég magasan hordja a seggét így kb olyan 6000-től veszi fel az elejét.
A gyári teljesítménnyel én igazán meg voltam elégedve, de mégis a dobot kicseréltem egy nyitottra ! Sokkal szebb lett a hangja ( imádom amikor motorféknél olyan 7-8000 E körül elkezd durrogni meg lángolni ), meg sokkal közvetlenebbül veszi a gázt. A gyári olyan érzés volt mintha egy nagyon kicsit késett volna, bár ez lehet hogy csak én éretzem így, de a nyitott dobbal ez azonnal megszűnt.
A szélvédelme tényleg kevés volt így kicseréltem egy bubisra !
Van egy pár ismerősöm akiknek ugyanilyen van és az ő véleményük is, hogy hülyeség amit az ujságok a cikkekben írnak, hogy gyenge a többihez képest. Ez egyáltalán nem igaz. Lehet hogy a padon 5-6 Le kevesebb,de ez az utcán nem érezni. Sajna a pályán még nem próbáltam. De nézd csak meg amikor nincs rajta a ruha és hasonlítsd össze a többivel. Minden ott van ahol lenni-e kell és olyan minőségben is. Már próbáltam többi japán gépet meg olaszt is de valahogy egyik sincs úgy össze rakva mint általában a Honda. Egy kicsit kattog a váltója, csörög valami a motorban meg satöbbi. Ezen nincsenek ilyenek.
Én imádom a sportmotorokat, mindegyiket, szóval nem haza beszélek, de ha motor akkor Honda.
A fogyasztása nekem mindig 9, 9-5 L jött ki. Teljesen mindegy , hogy csak poroszkálok vele, vagy kinyomom a szemét. Ezt nem értem de így van. Egyébként meg ilyen motoroknak felesleges nézni. Annyit egyen amennyit akar, de haladjon cserébe, és ez halad is ám rendesen.
Hibalista
- Mivel új volt csak kötelező szervízre vittem ! Csak olaj és olajszűrő csere volt 10-15 E Ft.
Ide hordtam szervizbe
Wilker
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |