A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 600 F 1999 (599)

Cbr 600 F 1999 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kezdőknek a legjobb 600-as

Szöveges ítélet

1999-ben a Motorkatalógusban megláttam ezt a motort. Az immáron teljesen alumínium vázas CBR600F megbabonázott. Gyönyörű volt... szerelem első látásra. Azonnal jelentkeztem is motoros tanfolyamra, elkezdtem jobban spórolni, majd 2000. április végén sikerült kigurulnom egy fekete paripával a kereskedésből. Szeptemberben már 11000 km volt benne. Imádtam, szinte magát vezette, szóval "unalmas" volt, mint egy Honda. :-) Soha semmi baja nem volt, váltója, mint kés a vajban, motorja kellemes, 6000-ig kirándulómotor, 9000-nél elszabadul a ménes, s egészen 12500-ig tombol, ahol végül leszabályoz az elektronika.

Mára már sport-túra kategóriában említik ezt a motort, ami igaz is lehet, hiszen az utasnak is kényelmes az üléspozíciója, ellenben a mai kemény sportmotorokkal, ahol az utasnak a hóna alatt van a térde.

Később elkapott a gépszíj, s kedvet kaptam a pályamotorozáshoz. Nagyon könnyen lehetett vele fejlődni a pályán is. Később azonban előjöttek azok a dolgok, amik szériaállapotában hátráltatják a további gyorsulást.
Ezeket ilyen esetben orvosolni kell:
1. A kipufogó nagyon alacsony, s szélesen kinyúlik oldalra a leömlő csatlakozásánál. Ezért ajánlott egy szűkebben, s magasabban futó rendszerre cserélni. Én Arrow rendszerre cseréltem ki. Ez azzal járt, hogy az utas lábtartóját le kellett szerelni.
2. A középsztender is hamar leér, ezért leszereltem.
3. A lábtartó nagyon alacsonyan van pályázáshoz, így ki kell cserélni egy magasabbra. Nekem már késő volt, lekopott, s a szükséges mértékben még le is fűrészeltem belőle. :-)
4. Igaz, hogy a futóműve teljes mértékben állítható, de hamar kevés lesz pályán. Én Hyperpro progresszív rúgókat tettem bele előre és hátra is. Így sokkal jobb lett.
5. A pontosabb fékezés érdekében célszerű fémfékcsövekre lecserélni a gyárit. Gyári tárcsán a legjobb a gyári fékbetét!!! Még versenyen is!!!

Aztán került még bele HRC cucc (vezműtengelyek, szeleprúgók, hengerfejtömítés, elektronika), sporlégszűrő.

Vasárnapi motorosként néhány amatőr versenyen is elindultam. Legjobb helyezésem egy Cosmo kupa 7. hely, legjobb köridőm 1:56.45 még a régi Hungaroringen.

A motor jelenleg is hibátlanul üzemel, mostani gazdájánál már 50000 km fölött jár a kilométerszámlálója mindenféle meghibásodás nélkül.

A kuplungját 30000 km-nél kellett szervizelni (lamellacsere)

Úgy tudom, a motor lassan eladósorba kerül mert a gazdája el akarja repülőgépezni az árát...

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

2000-2002: Cosmo motor (Köszönet Koncz Antinak és Roska Lacinak a professzionáis szervizelésekért)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

2002-2003: Yamaha Tátrai (jelenleg Omega motors) Követtem kedvenc szerelőimet.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.