A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbf 600 S (599 cm3)

Cbf 600 S (599 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kezdőként kezdőknek ajánlom

Szöveges ítélet

Az első motorom volt, kicsit fájó szívvel váltam meg tőle, mert a hangját leszámítva nagyon kedveltem... De miért is vesz egy zsírkezdő 600-as, 200kg-nál is többet nyomó négyhengerest? Jó ötlet ez? Testalkattól, edzettségtől függően szerintem igen.

Ha 600-as Horneteken és Fazereken tanulsz motorozni, mint én, akkor lassan rájössz, hogy a négyhengeresek (az eleinte rémisztően soknak tűnő lóerő ellenére) sokkal kultúráltabban, simábban reagálnak a gázadásra, a vezetői hibákra, mint a kéthengeres ötszázasok vagy 125/250-es pöcsköszörűk, amikből legalább féltucatot kipróbáltam, de kis túlzással mindegyiket rühelltem. Legyen szó közútról vagy akadálypályáról, de ez a helyzet. Négyhengeressel egyszerűbb, stresszmentesebb a kezdő élete, ami tekintve a baleseti statisztikákat (friss jogsi után első 6 hónapban van a legmagasabb esélyed arra, hogy megdöglesz), nem elhanyagolható szempont.

A CBF600SA-ról (a Honda Hornet "kiherélt", 70+ lovas változata) szinte csak jót olvastam a teszteken és a Népítéletekben és a motor átvétele után sem csalódtam. Rendkívül jóindulatú, kezesen viselkedő, megbocsátó masina, ami azért tartogat bőven meglepetést és adrenalint, ha egy idő után bátrabban nyúlunk a gázkarhoz. Hajtottam télvíz idején -9 fokban, havas úton és nyáron 38 fokos kánikulában szédelegve, közelharcoltam vele naponta városi csúcsforgalomban, nyúztam pályanapokon fél üleppel lelógva az ülésről. Végtelenel türelemmel kezelte a bénázásaimat, mindenhonnét hazahozott, incidens nélkül.

Kezelőszervekkel teljesen elégedett voltam, teljesítménnyel dettó, autópályán, 6-os fokozatban is bőségesen elég a sárga csekkel díjazott dinamikus helyzetváltoztatáshoz :-)) vagy egy gyors előzéshez. Statikusan közlekedve és kanyarokba bedöntögetve is jól viselkedik, a fékerő jól adagolható. Az ülés alatt meglepően sok a férőhely és az idomok zugaiban még egy rakás cucc elfér. A gyári ülést csak kb. 4 óra folyamatos motorozás után kezdtem kényelmetlennek érezni. Az üléspozíció kényelmes, természetes. A tank alatti műanyag idomok tapintásra csúszósnak tűnhetnek, valójában térddel jól meg lehet kapaszkodni bennük.

Gyári kipufogóval zavarbaejtően csendes, én azonnal cseréltem egy zajosabb darabra, ami városi ingázáshoz bölcs döntésnek bizonyult.

Szóval, ideális motor kezdőknek? Nem, de közel járhat hozzá.

Köszi CBF!

Hibalista

- -Vízcső bilincse elpattant (tesztpadon)
- -Tripmeter (napi/segéd km számláló) nullázódott a motor leállítása után(nem volt javítható, öregedésből eredő típushiba)
- -Világítás időnként elment (éjjel kibírtam röhögés nélkül), helyben könnyen orvosolható volt, kopásból eredő típushiba

Ide hordtam szervizbe

Red Baron, Törökbálint.

Nem olcsók, de a kiszolgálásra sem lehetett panasz. Csak a náluk vásárolt motorokat szervizelik.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja? VFR 800 VTEC
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.