A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

VFR 1200 F 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kettő helyett... egy mindenes.

Szöveges ítélet

Egy barátom(Zacsi, nyugodjon békében...) tette a fülembe a bogarat, miután kipróbálta és áradozott róla, hogy milyen jó. Az adatait olvasva csak a súlyával volt bajom, mivel elképzelhetetlennek tartottam, hogy 270 kilóval a hátsóm alatt élvezeteset lehet motorozni, akár sportosan is a kanyarokban. Tudta, hogy nem fog meggyőzni. Térjünk vissza rá, ha kipróbáltad, mondta.
Két moci leste otthon a hangulatomat, melyikre ülök fel. Célszerűség vagy élvezet?(VFR 800,GSX-R 750) Nem akartam váltani. De a kisördög már bennem bujkált.... Próbáljuk ki, az még ingyen van.
Párom véleménye fontos volt, mivel sokat megyünk hosszú távon csomagokkal. Együtt mentünk véleményezni.
Nem kellett volna...Megint agyalhattam a pénz előteremtésén...

Külső:
Mikor először megláttam rögtön a BMW-k jutottak eszembe, de talán nem véletlen. Mind a versenypályák eredményei(lassan mindenhol BMW fölény), mind a egyik legnagyobb felvevőpiac(német)igényei szerint kellett motort tervezni. Egyszóval, nekem a 800-as szebb, de ezt sem nehéz megszokni. (Főleg, hogy minden nap látom)

Kényelem:
Viszonylag alacsony üléspozíció vezetőnek, utasnak is, ami külön öröm, mert így már a 8 éves fiam is szabályosan utazhat velem. Minden kézre esik, bár kis megszokást igényel, mivel ez is a BMW-k kezelőszerveihez lett igazítva. Lassú, nézelődős tempónál fárasztóbb vele motorozni, mint a 800-al. Az utasnak viszont kényelmesebb, mint az. Ami szintén hihetetlen volt: 2 személlyel,3 dobozzal, 200 fölött is tökéletes futás csapkodás, himbálódzás nélkül. És nem szaggatja le a menetszél a fejed. De még csak nem is tépi az utasét sem.(174 cm vagyok)

Motor:
173 Le, 130 NM nyomaték. Nem hiszem, hogy sokat kellene róla beszélni. Nem idegbeteg, valóban használható. A 800-as 110 pacija is elég volt általában, csak meleg helyzetben 2-t kellett vissza dugni. Ennél max. 1-et, de rendszerint csak egy nagyobb csuklómozdulat.

Futómű:
Ami a tökéletes nagy sebességű motorozást lehetővé teszi(hosszabb tengelytáv)az a szűk fordulóknál észrevehető, de nem zavaró. Kanyargós utakon is nagyon jól kezelhető, jól beállítható futóművet kapott. És nem veszed észre a súlyát. A kipörgésgátló még nem nagyon hiányzott száraz úton.
Kardán:Menet közben észrevehetetlen és egyenlőre hangja sincs és ami fontos:gyakorlatilag KEZELÉSMENTES. Ezt imádom.

Fékek:
Kicsit más, mint a dual, de az ABS tudja a dolgát és erős fékezésnél sem zavaró a súly. Ez is kellemesen érintett.

"Feketeleves":
Egyedül a dobozok pakolhatóságába tudok "komolyabban" belekötni:Az oldalsó dobozok minimálisan lehetnének nagyobbak. Nem minden sisak fér bele(a bal oldali a kardán miatt még kisebb is), ellentétben az előddel. A hátsó nagyon dizájnos, igényesen nyitható, de nekem konkrétan kicsi(szeretek "sok" cuccot magunkkal vinni), cserés lesz.
Még a túrásabb gumikat is viszonylag gyorsan eszi meg.

Összességében nekem a tökéletes választás volt. Ahogy DR. Csernus mondaná:"Ezt akartad, megkaptad." Minimális kompromisszumokkal tudja egymaga, amit az előző kettő együtt tudott. És a hangja az Akrapovic csővel hibátlan. Ráadásul a furulyával, mármint kivételével, ezt még fokozni is lehet. Észrevesznek... Imádom. Miért nem automata váltós? Mert autóban sem szeretem. És mindig így maradjon, de még tudom mozgatni a bal lábam...
Hogy miért nem kapott mindenre 10-t? Mert mindig jön 1 jobb és akkor mit írnék arra.?
Visszatérve a bevezetőhöz, sajnos nem volt időm beismerni barátom igazát. De a mocival szerzett élményeim mind "azzal" a beszélgetéssel kezdődtek, ezen két keréken, Ő mindig velünk jön. Köszi Zacsi!

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Koncz Antal 20/4144-039

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? VFR 800, GSX-R 750 Következő motorja? Egyenlőre VFR marad...Ha nyerek a lottón:BMW?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.