A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vf 500f 1984 (500)

Vf 500f 1984 (500) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Két darabról kétféle vélemény

Szöveges ítélet

2 db is volt belőle. Az első gyári fényű volt, a blokkot valószínűleg cserélték benne. Nálam nem voltak vele gondok. Csak 500-as de a V4 miatt jól használható, papíron ~ 80 LE-s. Nyomatékos és pörgős is a blokk. Sokat kirándultam vele utassal is, de szólóban az igazi. Szívesen gondolok rá vissza. Már gondolkoztam az eladáson amikor egy rövid próbakörre kölcsönkérte a kollégám és összetörte. Neki lett egy törött motorja én meg vettem egy másik ugyanilyet, de pár évvel fiatalabbat. Nem kellet volna. Ennek már megvolt a típusra jellemző hibája, el volt kopva a vezérműtengely és a csapágyház. Csattogott is rendesen. Nem volt nálam sokáig. Eladáskor felhívtam a vevő figyelmét a hibára, de csak erősködött, hogy nem a hengerfej hanem a kuplung kinyomó csapágy zörög benne (nincs is benne ilyen, pálcás a kuplungja). Én megpróbáltam... Sokat durrogtattunk vele (gyorsítás, slusszgomb le, két kövér gáz, slusszgomb vissza, DUR!!!) amíg a kipufogóban le nem szakadt egy terelőlemez. Onnantól kezdve zörgött. Ezt (a másodikat ) mivel nagyon ramaty volt, nem sajnáltam és nem is kíméltem. kicsit beárnyékolja az elsőről őrzött szép emlékeket.

Hibalista

- A tipusra jelemző konstrukciós hiba, a vezérműtengelyek voltak elkopva.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1984
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.