Két darabról kétféle vélemény
Szöveges ítélet
2 db is volt belőle. Az első gyári fényű volt, a blokkot valószínűleg cserélték benne. Nálam nem voltak vele gondok. Csak 500-as de a V4 miatt jól használható, papíron ~ 80 LE-s. Nyomatékos és pörgős is a blokk. Sokat kirándultam vele utassal is, de szólóban az igazi. Szívesen gondolok rá vissza. Már gondolkoztam az eladáson amikor egy rövid próbakörre kölcsönkérte a kollégám és összetörte. Neki lett egy törött motorja én meg vettem egy másik ugyanilyet, de pár évvel fiatalabbat. Nem kellet volna. Ennek már megvolt a típusra jellemző hibája, el volt kopva a vezérműtengely és a csapágyház. Csattogott is rendesen. Nem volt nálam sokáig. Eladáskor felhívtam a vevő figyelmét a hibára, de csak erősködött, hogy nem a hengerfej hanem a kuplung kinyomó csapágy zörög benne (nincs is benne ilyen, pálcás a kuplungja). Én megpróbáltam... Sokat durrogtattunk vele (gyorsítás, slusszgomb le, két kövér gáz, slusszgomb vissza, DUR!!!) amíg a kipufogóban le nem szakadt egy terelőlemez. Onnantól kezdve zörgött. Ezt (a másodikat ) mivel nagyon ramaty volt, nem sajnáltam és nem is kíméltem. kicsit beárnyékolja az elsőről őrzött szép emlékeket.
Hibalista
- A tipusra jelemző konstrukciós hiba, a vezérműtengelyek voltak elkopva.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |