A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 600 Rr 2003 (599)

Cbr 600 Rr 2003 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kék Villám

Szöveges ítélet

Őszinte leszek: Négy éve van jogsim, egy évig egy 250-est nyúztam, aztán pedig 2 évig ezt egy 33 lovas kittel, mert nem akartam mindjárt meghalni. Úgyhogy ne várjatok tőlem szuperbájkos beszámolókat a lábtartókoptatásról, meg a futóműtekergetésről... De amennyire meg tudom ítélni, nem csak a vérprofik vágynak szupersport gépre.

Azon túl, hogy jött a regadó :-) annak idején azért vettem meg, kicsit előbb, mint terveztem, mert

1., megint egy megbízható Hondát akartam (észérv).
2., német barátainknál bőven volt belőle 33 lovas, tűrhető áron. (észérv)
3., valami állatian gyönyörű (nicsak - még egy észérv! :-)

Egyébként tetszett, amit a tesztek írtak róla. Mindenki dícsérte a minőségét, a stabil futóművét. A "harmatos középtartományról" szóló fanyalgások pedig hidegen hagytak. Sőt, gondoltam: legalább nem fog azonnal ledobni. :-) És igazam lett. Nem csak azért mert nem dobott le (pedig 33 lóval is simán ment 180-at), hanem azért is, mert így, hogy - lassan egy éve - a pacik el vannak engedve, szerintem a legtöbb utcai motorhoz képest egyszerűen elmebeteg, ahogy megy. NAGY VIGYOR!!! Jó, biztos sokkal jobban repeszt egy ezres, de aki nem profi versenyző, és ez 117 ló nem elég neki élvezkedni, az szerintem menjen orvoshoz, amíg még teheti. (No offense, guys!) A lámpánál bármilyen (tényleg bármilyen!) autót simán állva hagy. Lekorlátozva is lenyomott mondjuk egy S6-os audit. Így meg... hiperűr + tartalék.

Én általában a Pilisben és a Dunakanyarban hajtom. Nagyon vidáman lehet vele hasítani a szerpentinen, imádja a fordulók közötti sprinteket, és ha kell, meg is lehet vele állni. A kanyarban nagyon stabil és kiszámítható. Minden cirkusz nélkül megcsinálja, amit kérsz tőle, de sosem ijeszt meg. Bírja a magyar utakat is - a rugózása nem egy Rolls, de egyáltalán nem kényelmetlen. Persze jobban szereti a sima aszfaltot, de hála Istennek abból is egyre több van.

Az üléspozíció szerintem egészen OK. (Fura, de sokkal jobb, mint pl. a nagy testvér Fireblade-n, mert nem kell annyira előre hajolni). Elsőre kicsit így is meredek volt - úgy éreztem, hogy kézenállok, amikor egy szép decemberi nap, mínusz 2 fokban először ültem rajta. De annyira nagyon szép volt, hogy kicsit sem érdekelt. :-) És aztán hamar megszoktam. Az ülés, szerintem, minden ellenkező híreszteléssel szemben nem kemény - pont ilyen kell rá a játszadozáshoz. Egyébként pedig van annyira kényelmes, hogy a világból ki tudnék vele motorozni. Már ha jön valaki velem, aki elhozza a csomagokat. A hátsó ülés alatti tárolórekeszbe még a jogsi is csak cipőkanállal fér bele. De hát ez az ára annak a gyönyörűséges ülés alatti kidörrentőnek. Így a jó. Van elég zseb a bőrszerkón. :-) Meg aztán, lehet kapni tanktáskákat, úgyhogy egy pár napos túra azért még belefér.

Utast szerintem ne vigyetek. Ez egy monoposto és kész.

Motorikusan nagyon megbízatónak tűnik. Szépen össze van rakva (az idomzat pl. akkor is nehezen jön szét, ha szét AKAROD szedni :-) De mélyen a ruha alatt is nagyon jó minőségű darabokból áll. Az illesztések, sokkal szebben el vannak dolgozva, mint pl. egy hatos gixeren. Nézzétek meg pl. a tank alját mondjuk egy K5-ösön. Ha pedig megnézem a hátsó lengőkart egy átlagos túragép "zártszelvénye" mellett...
Összességében valahogy eszembe nem jut, hogy esetleg el is romolhatna. Kenem a láncot, cserélem az olajat, figyelem a fékbetétet - és ő pedig teszi a dolgát. Nem is lenne időm ilyesmire - azt a heti egy szabad délutánt a motoron, és nem a motor alatt akarom tölteni.

Normális közúti használat mellett Kb. 6000-7000 kilométer alatt eszik meg egy hátsó gumit, 10-12-t bír egy első. A papucsok ára elég húzós - asszony pajtást erre fel kell készíteni.

Nekem nagyon bejött, no. Jól megvagyunk együtt, és remélem, leszünk is még egy darabig. Rajta nem fog múlni, az biztos.

Hibalista

- A műszerfal két gombja esett szét (kilométeróra nullázás, óra állítás) - apróság, de alkatrész ehhez aligha lesz, és tök bosszantó.
-
- A jobb oldali kormányvég-súly csavarja örökké kilazul. Minden tankolásnál meg kell húzni. Apró bosszúság ez is.

Ide hordtam szervizbe

Dezső bácsihoz a szomszédba. Aranykezű szaki - "együtt" javítjuk. A márkaszervízek hibbant árakat mondtak. És így legalább tanulok valamit.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.