A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CB 1100 SFY (X-11) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

kék szörnyeteg

Szöveges ítélet

Nagyon jó ár-érték arányú moci. 2001-es gyártású, 5 gangos, 1137 ccm-es, soros szív hajtja, amely a CBR 1100 XX-et is, csak ez nem 6 sebességes... 950.000-ért egy 50 év körüli tulajtól vettem aránylag kevés kilométerrel. Nagyon szép megkímélt állapotú motor. 4 in 1 Finster rendszer van rajta a gyári kétcsöves helyett, brutális hanggal. A megjelenése is tekintélyt parancsoló és a korát meghazudtoló design jellemzi. Megy, mint a rakéta, két személlyel sem kell visszakapcsolgatni előzésekkor. Nyomaték (116 Nm) és lóerő (143 LE) van dögivel, szerintem soha nem fogom kihasznánli, sem pedig kimotorozni... Mindezekhez képest a fogyasztása számomra elfogadható 7-7,5 liter/100 km vegyes használattal. Hosszú távon, túrázáskor 6,5 liter/100 km. Nem gyilkolom, csak a magam "kétgyermekes apuka" stílusával repkedem vele. Néha-néha meghúzom a bajszát egyenesebb szakaszokon, vagy autópályán, nehogy "ellustuljon" nekem. Pillanatok alatt eléri a 200-at, ahol már a menetszél kikezdi az ember bőrét... :) Megy még bőven efelett is (245,5 a gyári adat, 152.6 mph), de a fizika törvényei miatt ez már nehezen kivitelezhető... Mivel ugye egy naked motorról beszélünk... Raktam rá egy Givi plexit is, amely némileg szélárnyékot nyújt egy bizonyos sebességig. Tulajdonképpen ezért is szeretem a naked gépeket (volt már belőlük 4 korábban), mert a motorozás maximális élményét adja, és fizikai korlátot szab a száguldozásnak a menetszél által.

Hibalista

- A befecskendező rendszernél egy vákuum szelep. 37.000. Ft javítási költség és alkatrész egyben.

Ide hordtam szervizbe

Real Motor, Győr

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Első és hátsó gumi csere. Tóth Pál, Győr

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? FZ6N Következő motorja? szerintem megyek vele, míg ki nem rohad alólam... :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.