A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

XL 1000VA Varadero ABS Touring Edition 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kek elefant

Szöveges ítélet

Egy vadonatuj DL 650 V-Strom (ABS-es verzio, 2007-es evjarat) utan ultem ra. A V-Strom 24000 km-t szolgalt husegesen, semmi emlitesre melto nem tortent vele. Kovezzenek meg, de allitom, hogy ennel harmonikusabb turagep nem letezik.
Hatranyakent az elol tulzottan elkeskenyedo nyerget emlitenem, viszont az utasules kifogastalan - volt olyan baratnom, aki allandoan elaludt mogottem, pedig nem vagyok nyugodt tipus, alkalomadtan szerettem meghuzni a bajszat.

De hat ilyen az ember, valami nagyobbra vagytam...olyanra, ami ket szemellyel es dobozokkal is kenyelmesen tartja a 130-140-es utazotempot, valamint kigyorsitaskor illetve elozeskor nyomatekbol megoldja a legtobb forgalmi szituaciot.
Eloszor ujat akartam venni, de elriasztott a markakereskedes ajanlata, igaz, beszamitottak volna a V-Stromot, amit vegul egy ismerosom gondjaira biztam. Mindekozben kineztem egy 2008-as evjaratu 12850 km-t futott, elso tulajos Varaderot, amit egy ismerosom hozott el a nemet-holland hatartol. Utolag sajnos kiderult, hogy - bar a gep valoban 2008-ban kerult beirasra - tulajdonkeppen 2004-ben volt legyartva, gyakorlatilag 4 evig arulta a Honda. Megszivtam, ez van. Irtam a kereskedesnek, hogy ez nem volt szep a reszukrol, a hirdetesukben 2008 szerepelt gyartasi evkent, tehat elkendoztek, hogy tulajdonkeppen a forgalomba helyezes idopontjarol van szo... Javukra legyen irva, felajanlottak, hogy visszaveszik, de ezt az opciot elvetettem, mert a szallitasi dijat amugy is elbuktam volna, pereskedni meg kinek van turelme. Egy eletre megtanultam, hogy hasznalt jarmuvet tilos megvenni, gyakorlatilag mindenki at akar verni valamivel.Ha barki mast mond, megharagszom.:)

Ami a gepet illeti, valoban kifogastalan, gyakorlatilag semmi rosszat nem tudok mondani az esztetikai allapotarol. Az elso 1200 km megtetele utan korai, hogy barmifele messzemeno kovetkeztetest levonjak, igy jobbara csak benyomasaimra illetve nehany aprosagra tudok hivatkozni.
1. Ez egy hatalmas dog, teletankolva 270 kg. Dobozokkal es az utolag felszerelt Givi bukoval inkabb 290.
2. Az ules vegre kelloen szeles nekem is, nemcsak az utasnak. Hatranya viszont, hogy rovidebb embereknek eselyuk sincs a talpukat letenni, a pipiskedes pedig ekkora sulynal remalom lehet.
3. Nagyon orvendtem a kozepallvanynak, lelki szemeim elott motortologatas nelkuli, meghitt lanckezelesek lebegtek...erre vert izzadtam, amig sikerult kozepallvanyra emelnem. Higgyek el nekem, hogy 193 cm vagyok, kaja elott 104-105 kg, vegigsportoltam a fel eletemet ( es nem amator szinten!), a "gyurunk vazze" pedig heti ketszer most is elofordul az eletemben. Ezuton figyelmeztetek minden atlagos meretu es testsulyu, valamint rutintalan motorost, hogy alaposan keszuljon fel a nagy vas allohelyzeti manoverezesere. Ez egy nagy elefant, meg kell szokni.
Tarsashazban lakom, melygarazsban parkolunk, a talaj enyhen lejt a hatso fal iranyaba. Rutintalan Varadero tulajkent orral a falnak parkoltam, mondanom sem kell, hogy megszivtam a masnapi elindulast. A V-Strom sem volt kicsi, de ez...
4. Varosban meglepoen konnyen manoverezheto, a sulyabol mit sem erezni elindulas utan. Aki pedig szereti, hogy gyakorlatilag a terepjarok folott is ellatni rola, az imadni fogja. Neha aranyat er, ha fel tudunk keszulni egy kozlekedesi szituaciora.
5. Harom rovidebb turat tettem meg vele, megallas nelkul 170 km volt a legtobb, amit a nyergeben toltottem. Nekem sajnos a turaszelvedo sem idealis, 140 km/h folott cibalja a menetszel a sisakom. De ez mar kukacoskodas, el kell ismernem, hogy ez egy kenyelmes, jol manoverezheto motor. Nagyon szeretem a nyomatekat, olyan erzes odahuzni neki egy 650-es gep utan, mintha - elnezest, hogy autos hasonlattal elek - egy 1.6-os benzinesbol atulnenk egy ketezres turbodizelbe... Egy szo, mint szaz, nagyon kenyelmes.
6. Fogyasztasa eddig kereken 6.5 liter, amit teljes mertekben elfogadhatonak tartok, foleg ha figyelembe vesszuk, hogy utassal es dobozokkal is utaztam.

Mindent osszevetve, eddig azt kaptam, amit vartam - remelem nem szivom meg a 2004-2008 kozotti kepviseletes tultarolast. Az elojelek mindenesetre biztatoak...:)

Hibalista

- Meg semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 12850
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1200
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? DL 650 V-Strom Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.