A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Nx 650 Dominator 1988 (650)

Nx 650 Dominator 1988 (650) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kedves légkalapács

Szöveges ítélet

Halihó!

Sokat nem töltött nálam a Dominator, illetve kalandos úton kétszer is (egyszer fél, egyszer két és fél évet) szolgált alattam egy kicsit ugyanaz a gép.
Bár egy túrásabb enduróval vagy országúti cirkálóval összehasonlítva nem túl kényelmes (az ülése keskeny és csúszós), párszáz kilométeres kirándulásokat azért be lehet vele vállalni (a személyes rekord 500 km utassal de nyavalygás nélkül). Az üléspozíció mindazonáltal magasabb vezetők számára is komfortos, úgyhogy egy átszabott nyereggel hatékonyan orvosolhatóak az ülepzsibbadási problémák. Szélvédelem persze fejtájékon nincs, úgyhogy meggondolandó egy nagyobb plexi beszerzése is -- már ha nem a terepezés a fő cél.
Az egyhengeres légkalapács a motor helyén annak ellenére elég brutális nyomatékleadásra alkalmas, hogy 3000-es fordulatszám alatt nemigen használható az eszetlen rángatás és lánccsapkodás miatt — onnan viszont tol, mint a veszedelem. A hangja pedig egyenesen káprázatos — még a szomszédok is többször megdicsérték, pedig alapvetően az lett volna a logikus, hogy feljelentenek zaj útján megvalósuló birtokháborításért.
Ezzel a jószággal már bátran letérhetünk nem csak az aszfaltról, de a földútról is. Otthon érzi magát könnyű terepen is, csak a gumit kell jól megválasztani.
Szervizbe jó sűrűn, 3000 km-enként kell vinni, közben viszont nem kér olajat — már ha nincs szétkopva a henger és környéke.
Egyébként problémamentes gép, típushibái nincsenek — arra viszont jó felkészülni, hogy kímélő használat mellett is 50000 kilométerenként bizony felújításra szorul. Cserébe viszont nagyon jó kompromisszumot képez a túra- és a terepmotorok között, ésszerű megkötésekkel mindkét célra használható.

Ha nem a térkép megkerülése a cél, fontos viszont, hogy a kanyarokat árkon-bokron át lehessen levágni, csak ajánlani tudom!

Üdv: MaCS

Hibalista

- Gyújtáselektronikát és kormánycsapágyat kellett cserélni 52000 km-nél.

Ide hordtam szervizbe

Dobos Mester

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1990
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.