A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

VT250 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kamaszos bezsongás

Szöveges ítélet

Na szóval először a márkával kezdem. HONDA. El kell ismerni, hogy a motorok világában évtizedek óta fejhosszal vezet a többi előtt. Minőség szinte kompromisszumok nélkül. Ezt már megtapasztaltam az előző kis Honda Pantheonnal, amelyet 10 évesen 25 ezer km-el vettem és két év alatt , újabb 10 ezret beletekertem. Pedig húztam neki rendesen a nyelet a hegyek között a kétszemélyes túrák alatt. Soha nem hagyott cserben. Nulla szervíz költség és alacsony fogyi volt a jellemzője. Néhány év kihagyás után, most pár hete megint vettem egy HONDA VT250 FE. Már a vásárlás próbakörén beleszerettem. Először a hangja ejtett ámulatba, azután, amilyen kezesbárány volt. Nagyon belezúgtam. Engem az évtizedek komoly megfontolt és óvatos felnőtté érleltek, de ott akkor, kamaszos hévvel éreztem, ez nekem kell. Valahogy nem érdekelt a kora (23 év) a sok kilóméter (óra szerint 30ezer, az eladó szerint is jóval több), az egyáltalán nem alkalmi ár vagy a csere érett lánc stb... Éreztem valamit, ami megmagyarázhatatlan. Bíztam az ösztöneimben és megvettem. Nem bántam meg! Izgalmas 3000 km-ert tettem meg ezidáig vele, az elmúlt hetek forró aszfaltjain. Szinte minden nap motoroztam és mintha megtaláltam volna a fiatalság forrását. Persze ez most kissé mosolyogtató és elfogultnak hangzik de nem az. Talán ismerős az az érzés, amikor egy Öreg használt géppel úgy indulsz el, hogy ott lebeg a fejed felett az a kétség, hogy lerobbanhatsz az út szélén. Nos ez a gép olyan óramű, hogy az előbbi gondolat szikrája sem ugrott be ezidáig. A legnagyobb bizalommal indultam el vele minden nap. Bár sok kilóméter van a blokkjában de a hangja hidegen és melegen is szinte új szerű. Ezt a szerelőm is alátámasztotta. Pedig még a blokkja soha nem volt szétszerelve vagy javítva. Ezt a motort csak egyszerűen használták és mentek vele, ahogyan én is tenni fogom még sok sok km-en keresztül. Néhány nem szokványos adat azoknak, akik még nem ismerik a tipust. A hangja akár egy 400-as streetfire. A nyomaték sem marad el még kétszeméllyel sem! Hiába ez a V motor! Rendkívül gyorsan válthatóak a sebesség fokozatok. Nagyon pontos a váltó is. Kuplung hidraulikus, soha nem fog tönkremenni. A kanyarokban jól dönthető és végig stabil a futómű. Ez köszönhető a keskeny V blokknak. Az elektronika örökös talán egy kicsit túl is van méretezve. ProLing hátsó rugózás, levegővel állítható a súly függvényében. Fogyasztás 3,6-3,8 Liter/100km. Ez 80%-ban két személlyel értendő! Szóval ez, azért sokat elmond. Olajat nem fogyasztott eddig, pedig a kis képlelő ablakot figyelgetem rendszeresen. A kamaszos hév még mindíg tart bennem és ez csak a motornak köszönhető. De úgy illik, hogy meg említem a negatívumokat is. Amint, azt feljebb írtam a lácszett kopott volt. A csere 25 ezerbe fájt. De azután simább lett a járása és gázelvételnél már nem futott rá a nyúlott lánc az első lánkerékre. Sajnos, 130-nál szélesebb gumit hátra nem lehet feltenni mert eléri a láncvédőt a gumi. A műszerfalon 90 km/óránál kigyullad a fránya piros speed lámpa. Ez néha zavaró. A végsebessége úgy 140-145 km/h. Ezt hamar eléri. De a 110 km/h felett már kis szélben is nagyon inbolyog. A tank megtévesztően nagynak tünik pedig, sajnos csak 12 liter fér bele. A tartalék meg már 2,5 L-nél küld a benzinkúthoz. Nyitott oldalsztenderrel is elindítható, én el is indultam vele. Még jó, hogy nem estem el. Ez veszélyes lehet annak aki máshoz szokott. A műszerezettsége spártai de pontos és megbízható. Kényelmesnek nem mondható, két személlyel meg pláne nem az. Egyszerre max. 90 km-ert bírok a nyeregben. Persze ez a mai közúti forgalomban is legalább 90 perc. A csutka kormány miatt sajnos, minden súly az első kezeken van. Ez nagyon fárasztó. Ezek ellenére mégis csak jókat tudok írni róla, mert egy nagyon megbízható utitárs. Egy motorkerékpártól pedig általában ezt várom el.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1990
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 29000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Pantheon 150 Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.