A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » XL750 Transalp (755 cm3)

XL750 Transalp (755 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kacsa - de nem pekingi

Szöveges ítélet

"A kacsa: szeretnivaló madár, tud úszni (bár a hal gyorsabb nála), tud repülni (bár a sas gyorsabb nála), tud futni (bár a nyúl gyorsabb nála)..."

Kényelmes, világjárásra alkalmas motort szerettem volna. Megbízhatót, elfogadható áron fenntarthatót, kezelhetőt, zúzott köves ösvényekre és autópályákra is alkalmasat.

Több motort is kipróbáltam előtte (KTM ADventure 890, Triumph Tiger 850, Kawasaki Versys 650, Suzuki DE800). Egy-egy dologban jobbak voltak, de a Honda volt a legerősebb összesítettben. Hát akkor - duck off - megvettem!

Villámgyors bejáratás, 1 hetem volt a toszkánai túra előtt. 1000-es szervíz után irány a világ! Gyári gyorsváltóval, paliexpresszről kínai aludobozzal, és egy 50 literes Louisos vízálló hengerzsákkal, előre lefoglalt szállások és megtervezett útvonalak nélkül. Legyen egy kis kaland. Végül 3200 km lett...és volt minden, millió kanyar, autópálya és apróköves út...és a motor mindig tudta, hogyan segítsen.

Hosszú távon is kényelmes. Az üléspozíció is. Az úthibákat úgy kivasalja, mint nagymama a farmernadrágot.
130 km/h-ig jó a szélvédelem a kis gyári plexivel.
A fogyasztása mesés: 3,8-4,5l/100km.
Az üzemmódoknak van értelme és jól működnek (sport, standard, eső, aprókő és user).
A motor kezdettől fogva bizalmat ébreszt:"-Oldjuk meg ezt is együtt!".
186cm-vel két oldalt teli talp leér. Könnyű vele előzni, de nem izgága. A gyári doboz konzol elvileg 20 kg-t bír, ránézésre 2x annyit.
A gyorsváltó remekül működik fel-le.
Kanyarban kiszámíthatóan viselkedik, nem zavarja, hogy közben kisebb gödör jön.
Állva is kényelmes a pozíció.
Gyárilag nincs teleaggatva mindennel (haspáncél, kézvédő, stb...), így kedvezőbb az ára, mint a hasonló vetélytársaké.
Azért nem tetszett minden. A világítás gyenge (nekem a lámpa formája sem jön be annyira). Az erő eloszlása is érdekes: ehhez a motorhoz jobban passzolna egy alsó-középtartományos nyomaték csúcs. A gáz visszahúzó rugó kifejezetten erős, ha egész nap húzni kell. Tubeless felninek is jobban örültem volna.

És a végére egy kis kacsázás:
- a KTM erősebb és gyönyörően kezeli a rossz utakat, DE sokkal drágább, kényelmetlen, szélzajos és a kínai vezérműtengely könnyen elkopik az írások szerint.
- a Yamaha Ténéré 700 jobb terepen, DE kényelmetlenebb és gyengébb aszfalton.
- a Suzuki VSTROM 800DE drága és nehéz.
- a Kawasaki Versys 650 kényelmes, nyomatékos és olcsó, DE nincs apróköves útra felkészítve és aszfalton kicsit lehetne erősebb
- A Yamaha Tracer 7 nekem kicsi.

Szóval: ezúttal nem a sas győzött és nem a szarvas. A kacsa. Imádom!

Hibalista

- Egyelőre semmi nem romlott el.

Ide hordtam szervizbe

TS Integral, Cegléd

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2024
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4100
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Z650 Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.