Jószívű kecske
Szöveges ítélet
Használt motor helyett, konstrukciók miatt döntöttem a gépezet mellett. Kitűnő fogyasztás (3,7L/100km vegyes), 12000 km-ként, vagy évente kell csak szervizbe vinni.
A teljesítménye alapján nekem bőven elegendő (ízlések és pofonok). Főként munkába járáshoz és belföldi túrákra használom. A sor kettesnél aggódtam a rezonancia miatt, de a Hondánál ezt nagyon minimalizálták, mint egy sor négyes úgy duruzsol. Az alsó tartománytól jól húz, 100 km/h-s sebességnél kb. 4600-at pörög. Utassal sem fullad ki teljesen, felpakolva is lehet tartani a 120-at. A szélvédelme lábrészen elegendő, mivel a hűtőrácson keresztül áramlik a levegő és a lábakra van vezetve. A fejidom elbírna egy kisebb plexit, mivel nagyobb sebességnél (120+) már rá kell hasalni. A kipufogó hangja nagyon halk, menet közben teljesen elvész. Kanyarokba jól döntögethető, jól végzi a dolgát a futómű és a Dunlop gumi. Az első-hátsó ABS vizes úton jól végzi a dolgát, nem hagyja oldalirányba kicsúszni a kereket.
Egyetlen hibájának azt találtam, hogy tankolásnál kézben marad a tanksapka!!! Hova tegyem az ülésre, hátha folyik?
Rőviden ennyi. Szerethető egy dög...
Hibalista
- Hibátlan.
Ide hordtam szervizbe
Honda Dream
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1800 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | Honda VT600C Shadow | Következő motorja? | Honda CBF1000S |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |