Jobb mint gondoltam
Szöveges ítélet
Azt hittem levezető motort veszek. Túl vagyok már a nagy száguldások korszakán, eldöcögök egy 52 lóerős automata robogóval. Csak úgy hétvégeken kis dimbi -dombi , kanyargás, semmi több.
Egész más lett belőle. Két év alatt 25.000 km-t mentem, bejártam a Balkán minden országát, szebbnél szebb túrákon vettem részt.
3.000 km-rel vettem, most közel 30.000 van benne.
A gyári gumit 15.000-nél cseréltem , még volt benne 1-2 ezer, de egy nagyobb túra előtt kicseréltem. Most PR-4 van rajta, lassan ez is lekopik, de nagyon elégedett vagyok vele . A láncot DID 22.000 - nél kellett cserélni, ez kicsit kevesebb mint reméltem. Most egy erősebb típus van rajta.
Az időjárás védelme kiváló , szél és esővédelem tekintetében jók a tapasztalataim..
Az ülés elsőre nagyon kemény volt ezért kapott egy Tommot átalakítást, így már teljesen kényelmes, volt hogy 12 órát ültem egy nap motoron és túléltem.
A motor teljesítménye elsőre kevésnek tűnhet , azonban meglepően jól szalad a paripa. Végsebessége 170 körül, de tartósan 150-el könnyedén lehet vele utazni, ekkor kb. 5000 a fordulat. A váltó hibátlan, a túrákon mindig D-ben, a szerpentineken S- ben, városi araszolásban illetve meredek területeken kéziben használtam. A futóművet nem érheti kritika, nagyon bátran kell menni ahhoz, hogy határait feszegessük. Egyenesfutása példás, A fékek kicsit lehetnének jobbak, de ezt a motort nem a féktelen száguldásra tervezték, szóval szerintem ez is rendben.
Mindig egyedül használtam azt gondolom két személyre a teljesítmény kicsit korlátozott lehet.
A fogyasztás nálam laza túrázásnál 3,2 l/100km körül, pályán eléri a 4-et 130-150 -es tempóban, Bp totyorgás kicsivel 4 felett.
Összességében nagyon elégedett vagyok a motorral, soha semmilyen műszaki bibi nem volt vele.
Szervizbe a Karasnához hordtam, korrekt megbízható csapat.( 12.000 km- 24.000 km + gumicsere. Többször nem kellett szervízbe mennem, még egy izzó sem égett ki )
Az ára viszont attól tartok kicsit túlzó, túracsomaggal , üléssel közel 3 milla, ezt soknak tartom. Viszont nekem jóval olcsóbban sikerült nagyon kevés km-rel megvennem. Összességében nekem nagyon bejött.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Honda Karasna
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 3000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | Tuono | Következő motorja? | Africa Twin |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |