A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

NC700 D Integra 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Jobb mint gondoltam

Szöveges ítélet

Azt hittem levezető motort veszek. Túl vagyok már a nagy száguldások korszakán, eldöcögök egy 52 lóerős automata robogóval. Csak úgy hétvégeken kis dimbi -dombi , kanyargás, semmi több.
Egész más lett belőle. Két év alatt 25.000 km-t mentem, bejártam a Balkán minden országát, szebbnél szebb túrákon vettem részt.
3.000 km-rel vettem, most közel 30.000 van benne.
A gyári gumit 15.000-nél cseréltem , még volt benne 1-2 ezer, de egy nagyobb túra előtt kicseréltem. Most PR-4 van rajta, lassan ez is lekopik, de nagyon elégedett vagyok vele . A láncot DID 22.000 - nél kellett cserélni, ez kicsit kevesebb mint reméltem. Most egy erősebb típus van rajta.
Az időjárás védelme kiváló , szél és esővédelem tekintetében jók a tapasztalataim..
Az ülés elsőre nagyon kemény volt ezért kapott egy Tommot átalakítást, így már teljesen kényelmes, volt hogy 12 órát ültem egy nap motoron és túléltem.
A motor teljesítménye elsőre kevésnek tűnhet , azonban meglepően jól szalad a paripa. Végsebessége 170 körül, de tartósan 150-el könnyedén lehet vele utazni, ekkor kb. 5000 a fordulat. A váltó hibátlan, a túrákon mindig D-ben, a szerpentineken S- ben, városi araszolásban illetve meredek területeken kéziben használtam. A futóművet nem érheti kritika, nagyon bátran kell menni ahhoz, hogy határait feszegessük. Egyenesfutása példás, A fékek kicsit lehetnének jobbak, de ezt a motort nem a féktelen száguldásra tervezték, szóval szerintem ez is rendben.
Mindig egyedül használtam azt gondolom két személyre a teljesítmény kicsit korlátozott lehet.
A fogyasztás nálam laza túrázásnál 3,2 l/100km körül, pályán eléri a 4-et 130-150 -es tempóban, Bp totyorgás kicsivel 4 felett.
Összességében nagyon elégedett vagyok a motorral, soha semmilyen műszaki bibi nem volt vele.
Szervizbe a Karasnához hordtam, korrekt megbízható csapat.( 12.000 km- 24.000 km + gumicsere. Többször nem kellett szervízbe mennem, még egy izzó sem égett ki )
Az ára viszont attól tartok kicsit túlzó, túracsomaggal , üléssel közel 3 milla, ezt soknak tartom. Viszont nekem jóval olcsóbban sikerült nagyon kevés km-rel megvennem. Összességében nekem nagyon bejött.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Honda Karasna

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 3000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Tuono Következő motorja? Africa Twin
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.