A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 600 F 1991 (599)

Cbr 600 F 1991 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó választás!

Szöveges ítélet

Nekem ez volt az első "nagymotorom".
Sokat olvastam róla megvétel előtt és többnyire csak pozitív dolgokat találtam. Minden mellette szólt.
Nem túl erős, nem túl nagy és nem túl drága. Viszont megbízható, szerelők körében jól ismert darab és a megkímélt példányok nem igényelnek komolyabb törődést.

Nem vagyok műszaki zseni és nem ülök neki hétvégén a garázsban szétkapni a motort, ha valami elromlik rajta.
Ennek tudatában csak egy megbízható CBR jöhetett szóba.

2007 decemberében megvettem a kiszemelt példányt.
Sok kilóméter, előző évben csúszott is, de emiatt új fényt kapott, ami jól sikerült és át lett nézve az egész motor.
A fesz szabályzót már cserélte az előző gazdi, az állítólag Honda betegség.
Hamar megszoktam a motort. Könnyen kezelhető és inkább túrás a kényelem rajta, mint sportos, pedig ez 91-ben egy vérbeli speed-nek számított. Talán a szélvédelem hiányzott jobban. De azt is betudtam a 192 centimnek. A mai sportmotorokhoz képest nehézkes és lomha, de pont emiatt nekem jól lekövethető minden mozdulata.
A futómű inkább puha-libegős, ez túrázásnál még jól is jött, élesebb vagy tempósabb kanyarokban viszont nem volt olyan jó ez a tulajdonsága.
A blokk kifogástalan volt és szerintem még nem is volt bontva.
A fékek a motor teljesítményéhez igazodtak, mai szinten közepesnek mondanám.
Az ülés hatalmas és puha. Nekem inkább a csuklóim és a térdeim zsibadtak hosszabb utakon, de azt ismét a magasságomnak tudtam be.
Hosszabb távon 5.1-5.5 L-es fogyasztást produkált, városban is 7 alatt maradt.
Az olajfogyasztás fogalmát nem ismerte, még így 60 ezer Km és 17 év után sem.
Napi szinten használtam munkába járásra és hétvégén túrázásokra. Vettem hozzá egy 28 literes tanktáskát, az orvosolta a pakolhatósági gondjaimat. Állítólag van az ülés alatt egy rekesz, de ahhoz csak a hátsó idomok lebontásával férhetünk hozzá.

Nekem minden kezelőszerv és gombocska jól működött és hiánytalanul megvolt.

Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a típust! Kisebb kereséssel egész jó példányokat lehet találni a piacon.
Remek kezdő motor és rutinosabb ridereknek is elég lehet.

Hibalista

- oldal támasz érzékelője

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Máthé márkaszervíz
Debrecen, Sámsoni út

68000 km-nél csináltattam egy általános szervízt a gépen.
Jó munkát végeztek, nem volt rá panaszom, de az oldaltámasz megizzasztotta a szerelőt.
A szervízköltség 32 ezer forint volt, azt kaptam érte, amit vártam. Olaj és szűrők cseréje + gyertyák cseréje + minden szutykos alkatrészt megtakarítottak és jelezték a rejtett hibákat.
A szalonban nagyon jó csapat dolgozik, mindig szolgálat készek és kedvesek.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1991
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 62000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.