A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Hornet CB600F (599 cm3)

Hornet CB600F (599 cm3) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Japánnak olasz, olasznak japán....

Szöveges ítélet

Egy barátomé volt a motor Ő újonnan vette. Rengeteget motoroztunk együtt, így amikor az eladását fontolgatta én lecsaptam rá. Ennek 2 oka volt:
-meguntam a "Monster életérzést", csodálatos volt de új tapasztalatra vágytam
-makulátlan volt a motor

+1 Mindenki áradozik, japán megbízhatóság stb. .... Itt megjegezném hogy a sokak által szidott OLASZ sem okozott csalódást nekem soha.

Hát belevágtam...
Az Monster után finomnak és lágynak hatott az érzés amit motorozás közben nyújtott még viszontagságos körülmények között is...( Én a motort is közlekedési eszköznek tekintem és nem csak hobbinak. Ebből következik, hogy néha esőben és hűvösebb időben is motorozok.) Rettenetesen tetszett a gyorsulásának töretlensége, jól dönthető (kellő tapasztalattal) gyakran találkozhat az aszfalt a lábtartóval akár egy körforgalomba is.Véleményem és tapasztalatom szerint utasként is kényelmes és az utas üléspozíciója nem egy majom a köszörű-kövön. Nekem picit nagynak hatottak a gyári kuplung és fék karok, ez könnyen orvosoltam.(amikor megváltam tőle azért visszaraktam a gyári karokat azt jobban szeretik a vevők.
Idővel felszínre bukkant pár nem várt dolog is:
például nyáron amikor amúgy is meleg az idő ezt kellemetlenül tudja fokozni a tank és az ülés közti részből feláramló motorhő ami nem csak álló helyzetben tapasztalható, bár ennek van némi előnye hűvösebb időben, de nyáron nem kellemes.
A lakk nélküli fényezés rendkívül jól koszolódik és a legapróbb karcolások is jól láthatók rajta.
Szeretek irídiumos plexit használni, ehhez viszont gyengécske a Hornet lámpája, amiben meglepő módon SOHA nem kellett izzót cserélnem. Itt megjegezném más izzót sem kellett.
A gyári kipufogó alapjáraton kellemes vibráló duruzsolással kéneztet,magasabb fordulatszám esetén már ez a duruzsolás konvergál egyfajta sablonos sor-négyes bőgéshez.
Na de térjünk is vissza picit a jó dolgokhoz:
A gáz jól adagolható és ez fékekre is igaz elől a nisin-ek jól végzik a dolgukat, de a hátsó fék néha nyomorúságosnak hatott.
A 600-as blokk megbízható szerviz igénye sem kiemelkedő, a karbikat minimum 2 évente azért illik leellenőriztetni és esetleg állítani is. Olaj és szűrő csere csak mint egy rendes motornál nálam ez azt jelenti, hogy évente. Futóműve rendben van nem kiemelkedően jó de jó (a Daytona futóműve egy állom). Bár ha 2 személre szeretnénk állítani az azért igényel némi türelmet és apró kezeket.
A lánc és a fogaskerék jól bírja 24 000 KM után, az eladás előtt cseréltem le és igazából még elfutott volna 3-4 ezer KM-t.
Az ülés alatt csak a legszükségesebb dolgok férnek el,de ez ebben a kategóriában szerintem átlagos szerinte.
Az elektronika hibátlan. És ITT van egy kis csavar a kalácson...
Mert ezt a remek JAPÁN gépet bizony OLASZ gyárban rakták össze!
DUCATI-nál is használt elektronikai alkatrészekből.
Szóval a márka-nácik és a japán-motor elvakultak ezen a ponton picit lukra futnak
Én nem vagyok elfogult és a voksomat sem teszem le egy márka mellett, egy jó motornak viszont elismeréssel adózok....ÉS EZ EGY JÓ MOTOR


Összességében egy jól használható, megbízható, a mindennapokban is használható (akár városi közlekedésben is megállja a helyét, ugyanakkor 660 km-t is megtettem vele egy nap). Nem ormótlan nem túl nehéz, de fürge és kezes egy szerszám. Akár kezdő motornak is tökéletes!

Fogyasztása nekem (és itt most TÉNYLEG nem fogok füllenteni) 7-13
l/100KM mozgott. Ha rohan az ember és minden zöld jelzésnél rakéta ként lő ki akkor nyeli a nyálat a kicsike,de ha "csak" a megengedett sebességgel közlekedünk akkor takarékos.

Próbáljatok ki egyet!

Hibalista

- Immobiliser meghibásodása apróbb zárlat), ami az aksit folton leszívta (apró de bosszantó hiba) 8000 HUF baráti szervizzel.
- Az üzemanyag szint jelző makacskodott néha de finom kézi beállítással orvosolható volt saját kezűleg.
-

Ide hordtam szervizbe

honda takober 17.ker Pesti út 5.
-gyors és megbízható munkát végeznek

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 9700
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14670
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 10 l
Előző motorja? Monster 620 I.E. 2005 Következő motorja? DAYTONA 675 2008
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.