A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

VT 750 C 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Japán dög, a szivem csücske

Szöveges ítélet

Ez elso motorom, amit 9000 kilometerrel vasaroltam fel ev garanciaval. Eredeti Honda szelvedo es oldaltaskak es bukok mar benne voltak az arban, igy osszessegeben 2/3-nyi aron jutottam hozza az eredeti arhoz viszonyitva.

Tobb motoros tarsam elismerte a Honda precizitasat, de inkabb Suzukit ajanlottak az egyszerubb es gyorsabb szervizeles miatt. En a Honda Shadow jolcsengo neve miatt dontottem igy - es eddig ugy nez ki - nagyon jol.

Konnyen kezelheto, nagyon stabil, es megfeleloen eros gepezet. Sulyahoz kepest (250 kg) konnyen gyorsul es a manoverezes is egyszeru. +1 utassal a fedelzeten viszont ez egyaltalan nem ervenyes: lomha es lehetetlen vele kanyarodni (persze az utas sulyaval forditottan aranyos a kezelhetoseg).

Az alja nehanyszor leert a jardaszegelyhez, erre vigyazni kell, es a korforgalmak beslo pereme is surolja a labtartot. A nyereg kelloen alacsony, igy a sulypont szinte az aszfalt folott 20 cm-re van - rettenetesen stabil. A vezetoi nyereg kenyelmes, de egy ido utaz zsibbaszto, ugyanis a csak egy pozicioban tud ulni benne az ember - se elore, se hatra nem lehet csuszni. Az utasules kimondottam kenyelmetlen, de hattamlaval valamelyest segithetunk a konform kialakitasaban.

Veszfekezes egyenesen eletveszely - a vekony elso kerek konnyen kicsuszik. A motor elso poccintesre indul, akar -15 fokban is. Kultivalt es egyenletes jarasa van, picit halk, de a hosszabb utakon elonytelen lenne a hangos kipufogo.

Annak ellenere, hogy sok alkatresz muanyagbol van, meglehetosen nehez a konstrukcio - csak tudnam, hogy akkor mi olyan nehez rajta!!!

Teljesen megbizhato, kornyezetbarat fogyasztas, figyelemfelkelto megjelenes, minimalis karbantartas es gyakori pihenok jellemzik a vele megtett kilometereket.

Szeretem ot ugy ahogy van, egyenlore nem is cserelnem le semmire!!!

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 9000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.